UPC Mediabox icm Kiss

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Talzaroff
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01-2022
Ik heb al diverse zoektochten gedaan, maar kan mijn probleem nergens vinden. Als iemand een topic weet waar dit al wordt besproken, plaats gerust een link...

Ik heb sinds vorige week een mooie Mediabox van UPC waar ik prachtig helder digitale televisie over kan ontvangen. De Mediabox zit (zoals het hoort) met een Coax en een SCART kabel aan de tv vast. Daarnaast heb ik met een scartkabel een Kiss DP-1500 op de Mediabox aangesloten.
Wanneer ik een DVD heb bekeken met de Kiss, of gewoon een muziek CD'tje heb beluisterd, en ik wil weer tv gaan kijken, doet de Mediabox helemaal niks meer. De enige manier om de boel weer aan de praat te krijgen is resoluut de stroom van de Mediabox afhalen, weer aanzetten en het hele apparaat zich weer laten aanmelden. Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er iemand die de oplossing weet?

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
dat is een bug in de media box... je kan er eigenlijk neits aand oen voor zover ik weet...

de mediabox pakt namelijk neit de scart terug als de dvd eraf gaat echt idioot mar dus gewoon een bug.. het enige wat je kunt doen is je media box eerst uitzetten en dan dvd aan. en als je je dvd uitzet dan de mediabox weer uit standby halen

• Talzaroff
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01-2022
Maar als je de mediabox uitzet vóór je de DVD speler gebruikt, dan flipt ie niet? Dan probeer ik dat morgen eens... Een andere optie is misschien ook nog de DVDspeler rechtstreeks op de tv aansluiten, of verhelpt dat het probleem niet? Dan moet ik nml nog ff wachten op mn nieuwe tv, want deze heeft maar één scartaansluiting.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik had precies hetzelfde, heb nu mijn dvdspeler op de scart rgb poort van mijn tv en de mediabox op op de cvbs scart. De vorige box van upc had dit niet.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een kludge is om pin 8 van de SCART-stekker te verwijderen of maskeren, maar dan ben je wel de autoselect funtionaliteit kwijt. Dit is sowieso een ranzig firmwarebugje, wordt tzt verholpen heb ik vernomen.

Oslik blyat! Oslik!

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
is een bekende bug in de mediaboxsoftware, wordt atm. hard aan gewerkt, binnenkort komt er een automatische update waardoor het probleem verholpen is

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Verwijderd

Misschien een domme vraag ( :9) . . . maar waarom zou je je DVD speler via de media box laten lopen zegmaar?

:|

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:51:
Misschien een domme vraag ( :9) . . . maar waarom zou je je DVD speler via de media box laten lopen zegmaar?

:|
Talzaroff schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:31:
Maar als je de mediabox uitzet vóór je de DVD speler gebruikt, dan flipt ie niet? Dan probeer ik dat morgen eens... Een andere optie is misschien ook nog de DVDspeler rechtstreeks op de tv aansluiten, of verhelpt dat het probleem niet? Dan moet ik nml nog ff wachten op mn nieuwe tv, want deze heeft maar één scartaansluiting.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Kun je beter zoiets nemen:

Afbeeldingslocatie: http://www.mcsnet.nl/media/copy_Avss2000.jpg

Kost je 9 Euro, en ben je van het hele probleem af ;)
Pagina: 1