Toon posts:

Samsung afstandsbediening kan alleen nog volume regelen

Pagina: 1
Acties:
  • 627 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn afstandsbediening van mijn samsung WS-32M206V (http://www.samsung.com/nl/products/tv/planotv/ws_32m206v.asp) werkt niet meer zoals ik dat zou willen... hij kan alleen nog maar het geluid regelen, dus harder, zachter en muten. Gisteravond deed hij het nog prima en vanochtend dus niet meer. Ik heb de batterijen verwisseld, helaas zonder resultaat :(

Als ik van zender probeer te veranderen reageert het lampje in de TV wel, maar er gebeurd verder niets. Op andere knoppen zoals standby en teletekst gaat het lampje in de tv zelfs niet branden. Misschien dat er mensen op dit forum zijn die hetzelfde probleem kennen of het hebben gehad.

Zou de afstandsbediening gewoon kapot zijn of heb ik per ongeluk een geheime 'only volume modus' aangezet? 8)7

Hier een link naar een plaatje van een bijna gelijke model ab: http://www.xbitlabs.com/images/other/samsung/s3-unit.jpg

thx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat jij op een knopje hebt gedrukt en de stand hebt gewijzigd naar dvd of vcr. Kijk even of je zo'n knopje erop hebt zitten om de mode terug te veranderen. Ik heb dit nl ook weleens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:01

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:19:
Ik denk dat jij op een knopje hebt gedrukt en de stand hebt gewijzigd naar dvd of vcr. Kijk even of je zo'n knopje erop hebt zitten om de mode terug te veranderen. Ik heb dit nl ook weleens gehad.
Dat wilde ik ook eerst zeggen, en toen klikte ik op het plaatje en zag ik dat die afstandsbediening dat niet kan :)

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd wel een tv/video knop alleen gebeurd er niets als ik daarop druk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat de ab gevallen is ofzo, want na een klap erop deed ie het dus weer. 100% issie dus niet meer...

als hij weer kuren krijgt ga ik samsung bellen >:)

iig bedankt voor de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VisaRider schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:23:
[...]

Dat wilde ik ook eerst zeggen, en toen klikte ik op het plaatje en zag ik dat die afstandsbediening dat niet kan :)
Ja klopt mij hij zei niet dat die precies dezelfde versie had. Dus ik hoopte erop dat het knopje er wel op zat haha.
Pagina: 1