Tja, ik heb een foutje gemaakt en mijn MDA compact is eergisteren in het water gevallen. Gelukkig kon ik hem net grijpen en heb ik hem nog wel in mijn bezit. Het was in principe gelijk over en ik kon het water eruit schudden. Maar de telefoon was natuurlijk gelijk kapot. Tot mijn verbazing kwam er gisteren weer leven in. Ik kan op dit moment de MDA opstarten en zie dan het Windows gebeuren. Hij geeft echter een foutmelding in het begin en zegt dan R none G none. Dan kan ik ook mijn simkaart niet benaderen en doet de telefoonfunctie helemaal niets.
Mijn primaire vraag is? Of iemand weet hoe ik hem het beste kan openmaken. Ik heb al 2 schroefjes eruit maar kom niet veel verder. Misschien is er een trucje om hem helemaal uit elkaar te halen. Er zit gewoon nog water achter het scherm/glas en waarschijnlijk ook in het toestel. IK heb niets te verliezen en wil hem dus helemaal openmaken en proberen te reinigen.
Ed
Mijn primaire vraag is? Of iemand weet hoe ik hem het beste kan openmaken. Ik heb al 2 schroefjes eruit maar kom niet veel verder. Misschien is er een trucje om hem helemaal uit elkaar te halen. Er zit gewoon nog water achter het scherm/glas en waarschijnlijk ook in het toestel. IK heb niets te verliezen en wil hem dus helemaal openmaken en proberen te reinigen.
Ed
Eddie