Ik heb m'n 1620 sinds kort weer terug van de reperatie (2e keer, duurde eeuwen), de brander hield er gewoon mee op. Nu heb ik een no-name geval (volgens windows), en ik heb geprobeerd een Linux iso's te branden.
Dat heeft me nu 10 cds gekost, en 2 dvds. Verdorie. Allemaal geven ze een checksum error. Ik heb de iso's naar verschillende schijven gedownload, ik heb ze gecheckt met md5sum (klopte), en met 3 brandprogramma's (nero, alcohol en magic iso) geprobeerd te branden. Allemaal geven ze (in verschillende pc's) errors.
Ik heb de Firmware update gedownload van benq, maar deze herkent mijn brander niet als benq 1620... Is hij gewoon weer kapot
Hij heeft in totaal al 10 weken bij de reperatie gelegen, en ik begin mediamarkt nu écht zat te worden, het kost gewoon teveel tijd (ze willen 'm niet per direct omruilen voor nieuw model).
Daarnaast moet ik een werkende linux install hebben
Iemand hulp/tips/andere uitleg?
Dat heeft me nu 10 cds gekost, en 2 dvds. Verdorie. Allemaal geven ze een checksum error. Ik heb de iso's naar verschillende schijven gedownload, ik heb ze gecheckt met md5sum (klopte), en met 3 brandprogramma's (nero, alcohol en magic iso) geprobeerd te branden. Allemaal geven ze (in verschillende pc's) errors.
Ik heb de Firmware update gedownload van benq, maar deze herkent mijn brander niet als benq 1620... Is hij gewoon weer kapot
Daarnaast moet ik een werkende linux install hebben
Iemand hulp/tips/andere uitleg?
|>