Xs4all vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hey als je bij Xs4ALL je abbo verlaagd. word je abbo dan automagisch met 1 jaar verlengd?
aangezien ik in april 2005 mn abbo van fast naar basic heb verlaagd. (ben al abbonnee vanaf dec 2003)

En ik nu wil overstappen op Wanadoo Family 20mbit i.c.m een eweka nieuwsgroep abbo'tje.

Of moet ik echt wachten tot april? :(

op de site van Xs4ALL kan ik helaas niks vinden..

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je contract is voor een jaar, met stilzwijgende verlenging die maandelijk op te zeggen is.

Als jij voor 05-02-2005 adsl hebt van xs4all, kan jij gewoon opzeggen.

Edit:
Ik zie nu pas welke overstap je wil doen, ik ben ook bij xs4all weggegaan voro een Wanadoo 20MBit, na 1 maand had ik weer xs4all. Helaas loopt het contract van wanadoo ook nog door..

[ Voor 38% gewijzigd door RaZ op 05-02-2006 01:41 ]

Ey!! Macarena \o/

• Imperium
  • Niet online
Wat is er mis met Wanadoo 20 Mbit dan? mn zwager heeft het ook sinds deze week. en het bevalt prima...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verrote livebox, waarmee ik wel 3 weken die helpdesk voor heb moeten bellen voor ze het doorhadden. Wegvallen van de linesynch...

Nooit gedacht dat internet providers zulke onstabiele lijnen leveren als je xs4all gewend bent, ben weer tevreden klant bij xs4all.

Suc6 met je overstap :P

Ey!! Macarena \o/

• Imperium
  • Niet online
Wat is er dan toch met die LiveBox? je hoort er zoveel gekut over.. terwijl ik dat ding zo heb kunnen configgen. aansluiten. en raggen maar... no problems at all...

• Xe0n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-01 13:54

Xe0n

^ Me

...

• Imperium
  • Niet online
Nou je hoeft die box toch niet te gebruiken? dan gebruik je toch een andere ADSL2+ modem?

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ondertussen wijken jullie wel af van het onderwerp. Deze vraag kunnen ze bij XS4ALL echter ook wel voor je beantwoorden wanneer je ze even opbelt neem ik aan?

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.