Toon posts:

geheugen problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Heb na wat geheugen probleempjes eindelijk geheugen gevonden dat werkt ( nanya 2x 512MB )
Had hiervoor 2x 256 van infineon (wat zonder problemen werkte, maar werd tijd voor een upgrade)
Ben behoorlijk bezig geweest met geheugen dat niet werkte van adata, maar nu dus geheugen gekocht dat wel werkt. Maar..... nu start windows veel trager op! Als de pc eenmaal draait lijkt alles goed te gaan. Ook memtest geeft geen errors, en de CL staat goed.

heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen???

Alvast bedankt!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

BHQ

Eerst dualchannel en nu niet? FSB niet goed ingesteld?

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem dual channel opgesteld en dat was hiervoor ook het geval, dus daar kan het niet aan liggen lijkt me....

wat die fsb betreft... hoe zou ik die in moeten stellen????? heb alles op spd en automatisch staan, dus dat zou hij toch automatisch moeten doen?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

BHQ

Je post niet wat voor hardware je hebt verder, dus ik zou het niet weten..

Verwijderd

Topicstarter
ohw haha,

MSI K7N2 Delta-series
amd athlon xp 2600+
2x 512 nanya (dual channel) pc 3200

kan je hier iets mee???

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 14:24
Probeer eens wat met je RAM timings te spelen, en je FSB goed instellen kan ook helpen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

Ben bang dat dit allemaal zo wazig omschreven is dat we er weinig mee kunnen. Windows 98 doet raar bij grotere hoeveelheden RAM - lijkt me sterk dat je 98 draait op een bak als dit, maarja, als je niet aangeeft wat je WEL draait kunnen wij dat ook niet ruiken. Sowieso klinkt dit meer als een softwareprobleem, ga daar maar eens eerst naar kijken voor je problemen bij je hardware zoekt, Memtest geeft immers geen fouten :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.