In mijn pc kan er 2 hard disk gemonteerd worden. Het probleem is dat het op elkaar zitten en zo te heet worden. Ik zoek dus een oplossing een deze 2e harde schijf los of elders in te plaatsen. Met kabels vastbinden lukt helaas niet helemaal en ik heb liever geen externe usb kasten. Weet iemand een andere veilige en stabiele oplossing?
Als je nog een 5 1/4" bay hebt kun je met een setje brackets daar je HD ook in kwijt.
Saved by the buoyancy of citrus
met mechano eronder hangen? (strippen met gaatjes)
Of wij een oplossing weten? Jij bent de enige die weet hoe die kast van jou er uit ziet, dus jij hebt een _enorme_ voorsprong op ons om wat creatiefs te verzinnen.
Het makkelijkste is 'm in een vijf en een kwart inch bay inbouwen, wil dat niet, verzin dat iets a.d.h.v. wat er mogelijk is in je kast.
Ik doe deze dicht omdat je wat mij betreft wel erg kort door de bocht gaat met je topicstart.
Het makkelijkste is 'm in een vijf en een kwart inch bay inbouwen, wil dat niet, verzin dat iets a.d.h.v. wat er mogelijk is in je kast.
Ik doe deze dicht omdat je wat mij betreft wel erg kort door de bocht gaat met je topicstart.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()