[JBoss] Server Side Includes

Pagina: 1
Acties:

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Ik ben een opdracht aan het uitwerken in JBoss en ik heb nu het vervelende probleem:

Ik moet een servlet aanroepen mbv SSI. Hiervoor staat in mijn boek dat ik de code
HTML:
1
<servlet name=&#8220;ServletName&#8221; code=&#8220;ServletClass&#8221; codebase=&#8220;ssi/&#8221; initParam1=&#8220;val1&#8221;>

moet gebruiken. Echter staat in google dat de servlet tag niet bestaat, die komt oorspronkelijk uit een voorstel uit 1998 en is nooit geimplementeerd. Zoiets heb ik iig met google kunnen vinden.

Wat er ook staat is dat je de volgende schrijfwijze moet hanteren:
HTML:
1
<!--#include virtual="/Welkom"-->

Dit werkt echter niet. Volgens de apache documentatie moet het volgende in ieder geval werken:
HTML:
1
<!--#echo var="LAST_MODIFIED"-->

en dat werkt ook niet. Ik denk dat SSI uit staat en het probleem is dat ik in JBoss, die apache tomcat draait, geen config files kan vinden om het aan te zetten.

Ik heb het JBoss forum afgezocht en er niks op gevonden. Zelfs op dit forum heb ik niks kunnen vinden. De JBoss documentatie kan ik helaas niet inzien, hier is een login + pass voor nodig (hanidg :( )

Heeft er iemand wel eens met SSI gewerkt in JBoss en hoe werkt het dan?

MechWarrior || Monsters Game

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Ik heb nu als tussenoplossing gebruik gemaakt van een jsp pagina, gelukkig werkt dat wel, maar ik krijg het helaas niet voor elkaar in een shtml :(

MechWarrior || Monsters Game