Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je aan/uit knop blijft zo te horen contact maken, en dan gaat hij na 5 seconden weer uit. Blijft je knop niet hangen oid?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Dat dacht ik ook al, maar zover ik kan zien niet. Nog maar ff testen. Misschien heb ik wel iets over het hoofd gezien.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nope, hij blijft niet hangen ik hoor duidelijk een klik als ik er zelf op druk (met het front panel er af).
Meet hem eens door met een multimeter, terwijl de knop losgekoppeld is. Weet je iig zeker dat de contacten niet blijven "plakken".MrVegeta schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:32:
Nope, hij blijft niet hangen ik hoor duidelijk een klik als ik er zelf op druk (met het front panel er af).
Andere mogelijkheid is, dat ie verkeerd is aangesloten, veel schakelaars hebben een maak en een verbreek-contact. Het lijkt erop, dat wanneer jij je knop induwt, even de stroomkring verbreekt, en dat daarna, wanneer je je knop loslaat spanning op het contact zet, waardoor je pc opstart. Maar omdat er continue dan spanning op staat, gaat je pc na een aantal seconden uit.(Net als wanneer je je startknop lang vasthoudt ofzo)
Waarom? Omdat het kan!!