Toon posts:

Wat is de mooiste 12,1 laptop voor €1.000?

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Graag wil ik jullie persoonlijke mening. Het volgende doet zich voor: Ik krijg een laptop van mijn ouders twv 1000 euro. Indien dit jullie zou gebeuren: Welke laptop zouden jullie nemen?

Ikzelf zou graag ook nog wat spellen erop kunnen willen spelen, wat zijn de mogelijkheden daarvoor?

Alvast hartelijke bedankt voor jullie reacties!

Erik

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01-2025

WoBaDijk

Aapje

Heb je zelf ook al een beetje een idee wat je mooi vindt???

Persoonlijk vind ik de MSI notebooks altijd wel mooi, voor 12,1 scherm dan :)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Apple iBook! Kost $999, dus iets meer dan €1000,- (Is ook mijn keus, ik wacht alleen tot de Intel iBook's :))

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
Ga voor een MSI S270 en gooi er zelf ook nog wat geld tegenaan. Bijvoorbeeld in Duitsland met andere harde schijf/meer geheugen. Hier valt 'een beetje' mee te gamen.

[ Voor 13% gewijzigd door m_a_rnix op 04-02-2006 18:31 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:25

Piggen

Lekker bakkie

Kies zelf maar. Hier, hier of hier

Niet al te veel keus voor dat bedrag, en gamen zul je er zeker niet op kunnen. Ik ben ook wel benieuwd waarom je per se een 12.1" wilt. Als je er regelmatig aan wilt werken, lijkt me dat al snel te klein worden.

• DarkFire
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-01 14:48
Waarom een Apple ibook? hij zegt er juist duidelijk bij dat hij erop wil gamen, en voor apple zijn nou niet bepaald veel spellen te krijgen

En Erik, kijk eerst zelf eens rond naar laptops rond dat geld kijk bijv eens op www.naarsa.nl.

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
MPmad schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:31:
Kies zelf maar. Hier, hier of hier

Niet al te veel keus voor dat bedrag, en gamen zul je er zeker niet op kunnen. Ik ben ook wel benieuwd waarom je per se een 12.1" wilt. Als je er regelmatig aan wilt werken, lijkt me dat al snel te klein worden.
Maar ook erg goed mee te slepen/reizen e.d. "Elk voordeel hebt zn nadeel 8) )

@ Darkfire: Een laptop om op te gamen is erg moeiljk te krijgen voor €1000.. althans, daar ben ik bang voor.. X700? hoger zul je nie tkomen vrees ik? Of zit ik nu goed fout? :?

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenGans op 04-02-2006 18:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik had zelf ook wel ideeën hoor, maar graag wilde ik jullie mening omdat ik het idee heb dat jullie op dat gebied gemiddeld wat meer expertise bezitten dan ik.

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

JeroenGans schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:32:
[...]
@ Darkfire: Een laptop om op te gamen is erg moeiljk te krijgen voor €1000.. althans, daar ben ik bang voor.. X700? hoger zul je nie tkomen vrees ik? Of zit ik nu goed fout? :?
Nee hoor, maar dan niet in een 12.1" notebook voor dat bedrag.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.kieskeurig.nl/...6B23FC1257046004A5FBF.htm

Is dit de beruchte S270? Ziet er erg interessant uit!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=013453

Is dit wat? Ik zie niet echt een S270 in mijn prijscategorie Am I Right?

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Erik, misschien dat je dit topic hebt gemist: [rml][ Ervaringen] MSI Megabook S2x0 series (deel 3)[/rml]

In de startpost staan mooie foto's! Vooral van de witte :Y) O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
hou eens op met vragen: is dit goed?
lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?] eens goed door, en doe het dan nog eens
de bedoeling hier op GoT is dat je zelf vooronderzoek doet, je stelt je eisen op, en kijkt een beetje rond wat hier nou aan voldoet
verder kun je ook ff zoeken op GoT in dit subforum naar het 12" topic, die is nu bij deel 2 aanbeland

PSN: djmurcielago

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:08
Je kan natuurlijk altijd besluiten zelf nog geld bij te leggen bij die 1000 euro. Dat vergroot in ieder geval de keuze mogelijkheden.

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 23:04:
hou eens op met vragen: is dit goed?
lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?] eens goed door, en doe het dan nog eens
de bedoeling hier op GoT is dat je zelf vooronderzoek doet, je stelt je eisen op, en kijkt een beetje rond wat hier nou aan voldoet
verder kun je ook ff zoeken op GoT in dit subforum naar het 12" topic, die is nu bij deel 2 aanbeland
Vrij kinderachtig om een dergelijke reactie te plaatsen, vooral wanneer je niet verplicht bent mijn hersenspinsels en vragen te lezen. Hou je niet met mijn vraagstelling bezig, of zeg niks alsjeblieft....

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 01:34:
[...]

Vrij kinderachtig om een dergelijke reactie te plaatsen, vooral wanneer je niet verplicht bent mijn hersenspinsels en vragen te lezen. Hou je niet met mijn vraagstelling bezig, of zeg niks alsjeblieft....
Maar gelukkig is GoT ook geen plek om zomaar al je hersenspinsels neer te pleuren onder het motto van 'als het je niet intereseert lees je het toch niet' :)

Je geeft te weinig info om wat mee te kunnen doen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nou, misschien heb ik het dan niet helemaal goed beschreven.

Ik beschreef namelijk een setting en daaruit de vraagstelling: wat zou jij kiezen/doen?

Misschien wat minder concreet technisch t.o.v. de andere topics

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:52

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Ik ben de laatste tijd ook naar het kijken voor een 12,1 inch laptop.
Die MSI lijkt mij op zich wel een leuke laptop vooral omdat hij een turion heeft.

Resolutie is ook prima op dat ding. Maar jammer dat hij met turion niet in het wit is te krijgen :'(

• Murcielago
Dan wordt het een chaos, en dan wordt het een wirwar aan topics zonder ook maar enige structuur/kwaliteit.
Probeer je eens wat in te lezen, orienteer je eens een beetje op wat er precies op de markt is.
Lees bijvoorbeeld het topic eens wat ik aanhaalde, daarin staat namelijk een mooi overzichtje van allemaal 12" laptops. Volgens mij kan dat voor jou geen kwaad, omdat je toch wel wilt weten welke modellen er nou precies zijn.

Verder, wat wij leuk vinden is voor iedereen anders, dus daar heb je niet zo heel veel aan denk ik.
Vertel eens wat je nou leuke laptops vindt die in het 12" topic staan.
[rml][ Ervaringen] 12" Laptops Deel 2[/rml]

[ Voor 21% gewijzigd door Murcielago op 05-02-2006 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Murcieaglo, dankje voor de reactie.

Ik vind met name de MSI notebooks prachtig en heb een offerte aangevraagd via ABL-computers in Duitsland.

Ook de BenQ Joybook kan mij bekoren, maar deze hebben wat mindere specificaties t.o.v. de door mij gewenste versie van de S270

De offerte die ik heb aangevraagd is voor het volgende systeem:
-MSI S270 Barebone
-512 MB DDR-ram
-80GB HD
-AMD Sempron 3000+

Dit inclusief tas voor laptop komt neer op een slordige €1150,- (inclusief NL pick up & return)

Kan iemand mij vertellen welke kloksnelheid een Turion moet hebben om deze even snel te laten zijn als de Sempron 3000+?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 12:00 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
1150?? ik heb precies dezelfde config maar dan met een turion 1.6 voor 1025 bij azerty :D en dat is met 8 cells, weet niet of jij er een 4 of 8 cell bij krijgt.. en vergeet niet dat je bij Alb ook nog een duits toetsenbord krijgt, je moet daar ook aangeven dat je een uk/us toetsenbord erin wil hebben.

Kloksnelheid moet dan 1.8 zijn ofzoiets, maar hou er wel rekening mee dat de turion veeel zuiniger omgaat met zn energie..

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
JeroenGans schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:29:
Apple iBook! Kost $999, dus iets meer dan €1000,- (Is ook mijn keus, ik wacht alleen tot de Intel iBook's :))
$999 duurder dan €1000? Ik weet niet wat voor een koers jij gebruikt, maar bij mij is $999 nu ongeveer €834 waard ;)

The devil is in the details.

• Murcielago
December schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:53:
[...]

$999 duurder dan €1000? Ik weet niet wat voor een koers jij gebruikt, maar bij mij is $999 nu ongeveer €834 waard ;)
daar komen belasting e.d. nog bij, dus dan kom je op 1000 euro, maar in nederland kost ie dus 1039 euro

die msi met 60gb komt uit op 1025 euro

[ Voor 12% gewijzigd door Murcielago op 06-02-2006 13:01 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:03
December schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:53:
[...]

Het gaat er ook niet om welke koers jij gebruikt, maar wat Apple doet :z . En die maken er 1039 euro van...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Was het maar waar dat een iBook dat hier kostte, maar helaas is de harde werkelijkheid dat de prijs in dollars hier ongeveer de prijs in euro's is. Een 12" iBook kost €1.039...zoals mijn collega's hierboven al zeiden.

Ik zeggen dat die er ook erg aantrekkelijk uitziet. Lijkt me ook een optie om rekening mee te houden.

[ Voor 20% gewijzigd door Piggen op 06-02-2006 12:59 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Hoedje schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:58:
[...]

Het gaat er ook niet om welke koers jij gebruikt, maar wat Apple doet :z . En die maken er 1039 euro van...
Dan naait Apple Europa wel redelijk (en had JeroenGans niet moetten zeggen dat $999 iets meer dan €1000 is, want dat is niet zo...)

The devil is in the details.

• Murcielago
December schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:01:
[...]

Dan naait Apple Europa wel redelijk (en had JeroenGans niet moetten zeggen dat $999 iets meer dan €1000 is, want dat is niet zo...)
het gaat er niet om wat apple doet, het gaat erom wat de belasting e.d. willen
maar laat het zo maar zitten, anders gaan we helemaal offtopic

[ Voor 11% gewijzigd door Murcielago op 06-02-2006 13:03 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

smaak is erg persoonlijk dat is niet een discussiewaardig topic dus

dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'