Ik had een moederbord en cpu aangeschaft. Windows geinstalleerd, alles werkte goed.
Ik zag dat je met "Asus My Logo" zelf een bootscherm kon instellen, dus toen heb ik dat geprobeerd.
Ik heb eerst het bios gekopieerd naar de harde schijf, daarna heb ik met het progje een leuk plaatje uitgezocht, en heb het bios geflashed. Hierbij kreeg ik een foutmelding, dat het mislukt was. Ik dacht dus dat er verder niks aan de hand was, en dat het originele bios op het moederbord gewoon intact was, maar na een herstart kreeg ik de volgende meldingen:
Boot Block compatible version ver.000
Bad Bios checksum. starting bios recovery
(ik had de cd van asus nog in de cd-la, dus begon de pc meteen het bios dat op de cdrom stond in te lezen)
Reading file P5P800SE.ROM Completed
Start erasing...-
Start programing...- (programing met 1 m?!)
Please turn off your system and power on to get system back.
Dus ik herstart, en dacht dat alles weer ok zou zijn, nou niet dus, het hele proces van bios herstel begon weer opnieuw.
Ik heb diverse bios versies van de site van asus geprobeerd maar niks werkt.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Wat doe ik fout?
Ik zag dat je met "Asus My Logo" zelf een bootscherm kon instellen, dus toen heb ik dat geprobeerd.
Ik heb eerst het bios gekopieerd naar de harde schijf, daarna heb ik met het progje een leuk plaatje uitgezocht, en heb het bios geflashed. Hierbij kreeg ik een foutmelding, dat het mislukt was. Ik dacht dus dat er verder niks aan de hand was, en dat het originele bios op het moederbord gewoon intact was, maar na een herstart kreeg ik de volgende meldingen:
Boot Block compatible version ver.000
Bad Bios checksum. starting bios recovery
(ik had de cd van asus nog in de cd-la, dus begon de pc meteen het bios dat op de cdrom stond in te lezen)
Reading file P5P800SE.ROM Completed
Start erasing...-
Start programing...- (programing met 1 m?!)
Please turn off your system and power on to get system back.
Dus ik herstart, en dacht dat alles weer ok zou zijn, nou niet dus, het hele proces van bios herstel begon weer opnieuw.
Ik heb diverse bios versies van de site van asus geprobeerd maar niks werkt.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn? Wat doe ik fout?