Toon posts:

Laptop 3003wlmi

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een abbonement afte sluiten bij gsm-shop.nl met een laptop nl de acer 3003wlmi zie hier:
http://www.gsm-shop.nl/in...040c696cab679950&opt1b=77
maar ik game nogal veel vooral nieuwere spellen en ik vraag me af of deze laptop daarvoor geschikt is?

Kan iemand ook een uitgebreide review maken zoals bbstreams heetf gedaan in dit topic:
http://gathering.tweakers...message/23520033#23520033

Bedankt alvast

• Mollos_
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-02 11:23
ik kan je alvast zeggen dat hij niet echt geschikt is voor games want er zit:

Grafische kaart : SiSM661MX integrated 3D graphics

dus ik denk dat het vooral een laptop is die geschikt is voor simpel gebruik met weinig extra mogelijkheden. Maar je moet natuurlijk ook niet al te veel verwachten bij een notebook die je krijgt bij een mobiel abonnement. Overigens die bovenste link werkt niet. Maar als je een laptop wilt waarmee je de nieuwste games kunt spelen ben je wel wat meer dan 1500 euro kwijt. zo'n laptop zullen ze echt niet zomaar weggeven.

Strava profiel | Bewust + Bourgondisch

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:25

Piggen

Lekker bakkie

Daaraan wil ik nog toevoegen dat je echt niets cadeau krijgt. Dat notebook betaal je helemaal zelf.

Voorbeeldje:
-Telfort 150 2 jaar + Sony Ericsson K750i = €40 (wat al duur is, want er zijn genoeg zaken waar je geld terug krijgt bij die combinatie)
-Zelfde, maar dan met notebook = €777

Pricewatch-prijs: €706

Ik zou gewoon doorsparen voor een notebook waar je wel mee kunt gamen, en je abo afsluiten bij een goedkopere zaak.

Verwijderd

Topicstarter
maar kan iemand er nou een uuitgebreide review van maken zoals bstreams altijd doet zie de link in eerste berichtje

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 11:41 ]

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-02 22:22

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:40:
maar kan iemand er nou een uuitgebreide review van maken zoals bstreams altijd doet zie de link in eerste berichtje
Ja hoor! Voor jou doen we dat zó!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
je hoeft geen laptop van boven de 1500 te hebben om te gamen, wel 1 van boven de 1000.

en een review is nogal lastig te maken als niemand die laptop heeft

Verwijderd

Topicstarter
maar ik hoeg de laptop niet speciaal vo0or spelletjes dus een goedkopere laptop is ook goed

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:03:
maar ik hoeg de laptop niet speciaal vo0or spelletjes dus een goedkopere laptop is ook goed
gast je lult jezelf tegen...

make up your mind!

deze laptop is nou eenmaal niet geschikt voor het zwaardere grafische werk... voor desktop gebruik is hij prima (afgezien van het feit dat het een acer is..)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Je zegt net zelf dat je veel games speelt, en vraagt of de laptop daarvoor geschikt is.
Er wordt dus al nadrukkelijk geroepen dat dit NIET het geval is. Simpel.
Wat voor uitgebreide review wil je zien? Heb je er al eens op gegoogled?
Ik verkoop die Acers zelf, en het is voor het simpele werk een heel aardige notebook. Maar met een Sempron Mobile 3000+ en 2 x 256MB RAM zou ik er niet al te veel van verwachten op het gebied van games. Aangezien de HDD maar een 4200rpm schijfje is, moet je je ook hier niet al te veel bij voorstellen.
Geheugen bijprikken is ook een crime aangezien beide banken al in gebruik zijn.
Het is een prima laptop, maar dan voor een beetje briefjes tikken, internetten (eventueel draadloos) en een DVDtje kijken of branden.

Edit: Specs ff aangepast.

[ Voor 14% gewijzigd door Brede P op 05-02-2006 14:12 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Ik heb zelf de Acer 3002 WLMI zelfde machine maar dan met een 2800+. Heb er wel 256 MB extra ingezet. Ik surf ermee over het Internet ( WiFi ) en kijk DVD's voor de rest een beetje Ofiice geneuzel.
Sommige spelen draaien wel goed b.v Quake III Arena.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Dit is niet de manier om een topic in CSL te openen, zie ook ons beleid :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? naar wat we eisen van een topicstart voor de volgende keer :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.