Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton Personal Firewall reageert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me oude firewall was verlopen dus heb ik vanmiddag Norton Personal Firewall gehaald, installeren ging gewoon normaal, en toen vroeg de install of ik me pc opnieuw wou opstarten dat deed ik maar nu druk ik op Norton Personal Firewall en dan geeft hij dit beeld:Afbeeldingslocatie: http://img323.imageshack.us/img323/287/a2kb.jpg
Al druk ik op next gebeurt er niks en opnieuw installeren helpt ook niks... iemand een oplossing?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 21:45

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik zou geen oplossing weten om dit werkend te krijgen. Gegeven de problemen waar ik geregeld getuige van ben met de producten van Symantec de laatste tijd is mijn eerste reactie: "scratchen en geld terugvragen". Naar mijn niet zo bescheiden mening is Norton het geld dat je ervoor betaalt niet meer waard sinds Peter Norton uit het bedrijf is. Voor wat meer meningen over Symantec zou je eens hier kunnen kijken.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 21:00
Ik kan me bovenstaand antwoord voorstellen maar ik denk niet dat dat iets is waar TS op zoek naar is:
dit al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
usgaap1976 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 22:06:
Ik kan me bovenstaand antwoord voorstellen maar ik denk niet dat dat iets is waar TS op zoek naar is:
dit al geprobeerd?
Werkt ook niet kan die keys niet in het register vinden :s

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:12

lordsnow

I know nothing

Wat is de merk/versie van je oude firewall? En welke versie is de nieuwe? Heb je nog andere beveiligingssotfware op de PC staan?