Ben bezig met een klein tooltje voor iemand, maar krijg een compiler error waar ik geen raad mee weet.
Het gaat om de volgende dingen dus.
Ik voeg een Visitor object toe aan een array en daarna wil ik dus de naam van de Visitor (Visitor.getName) toevoegen aan een listbox.
Dus als ik vanuit het de classe frmMain de naam wil krijgen doormiddel van getName, dan krijg ik dus bovenstaande compiler error.
Dit staat er op msdn, maar daar kan ik weinig mee...D:\Important Stuff\Profile\Visual Studio 2005\Projects\WindowsApplication1\WindowsApplication1\frmMain.cs(94,28): error CS0428: Cannot convert method group 'getName' to non-delegate type 'string'. Did you intend to invoke the method?
Het gaat om de volgende dingen dus.
Ik voeg een Visitor object toe aan een array en daarna wil ik dus de naam van de Visitor (Visitor.getName) toevoegen aan een listbox.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| public class Visitor { private string strName; private string strPrimIP; private string strSecIP; public Visitor(string Name, string PrimIP, string SecIP) { strName = Name; strPrimIP = PrimIP; strSecIP = SecIP; } public string getName() { return strName; } } |
Dus als ik vanuit het de classe frmMain de naam wil krijgen doormiddel van getName, dan krijg ik dus bovenstaande compiler error.