Aan het begin van het schooljaar heb ik een nieuwe notebook gekocht voor mijn studie (asus z92k) Alleen nu begint die notebook wat kuren te vertonen, eigenlijk al een tijdje. Als ik een tijdje aan het computeren ben (+/- 30 minuten, ook wel eens sneller) merk ik dat als er iets zwarts weergegeven moet worden, dat er allemaal rode spikkeltjes, laten we het maar artifacts noemen, ontstaan. Dus ik blijf doorgaan en op een gegeven moment beginnen de witte vlakken groen/blauwe artifacts te vertonen. Nog een tijdje verder beginnen de witte vlakken helemaal groen/blauw te worden. En daarna gaat het natuurlijk alleen maar bergafwaarts.
Zou de videokaart (of chip natuurlijk) oververhit zijn/niet goed gekoeld worden of zou er bijvoorbeeld een probleem kunnen zijn met het scherm? of natuurlijk heel iets anders. Ik ga hem maandag in ieder geval terugbrengen maar misschien heeft iemand al een idee wat er aan de hand is.
edit: zit overigens een nvidia 6200 go in
Alvast bedankt,
Zou de videokaart (of chip natuurlijk) oververhit zijn/niet goed gekoeld worden of zou er bijvoorbeeld een probleem kunnen zijn met het scherm? of natuurlijk heel iets anders. Ik ga hem maandag in ieder geval terugbrengen maar misschien heeft iemand al een idee wat er aan de hand is.
edit: zit overigens een nvidia 6200 go in
Alvast bedankt,
[ Voor 4% gewijzigd door Mollos_ op 04-02-2006 17:35 ]