Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Zalman reviews @ Tweakers
Dit had je overigens zelf kunnen zoeken, je roept namen zoals zalman, en arctic, awel, gooi dat eens op google, of hier op de product survey en je komt massas reviews uit.
[ Voor 103% gewijzigd door Snake op 04-02-2006 16:31 . Reden: extra info ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
wel ff reviews tjecken over stilte van de pomp!
Maar ik dacht misschien weet iemand uit ervaring: Deze koeler hoor je niet.
Water = nogal duur, dat kan ik op dit moment egt niet aanschaffen gezien m'n budget
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Gebruikerservaringen? Kijk de productsurvey kant van tweakers.net eens door...Allubz schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:32:
Ik wil nou niet neg. overkomen hoor, maar ik vroeg meer naar gebruikers ervaringen zegmaar (misschien niet helemaal duidelijk). Kijk ik kan ook wel zalman coolers op een rijtje zetten en dan zeggen: wauw.
Maar ik dacht misschien weet iemand uit ervaring: Deze koeler hoor je niet.
Water = nogal duur, dat kan ik op dit moment egt niet aanschaffen gezien m'n budget
Zoals boven al gezegd, dit had je heel goed zelf kunnen op zoeken. Een topic starten kost meer tijd dan het intypen bij google of die ene paar muisklikjes.
Zoals Enkrypt zegt, een Zalman op de langzaamste stand hoor je niet, dit zal vast ook het geval zijn bij een ThermalTake Big Typhoon en bij een Arctic Freezer 64 Pro... Anders zouden dit geen populaire koelers geweest zijn. Bij de Zalman koelers krijg je er een handige fanmate bij waarmee je met een draaiknoppie je koeler zachter/harder kan zetten.
[ Voor 21% gewijzigd door WillemJanJansen op 04-02-2006 16:42 ]
Vergeet niet dat niet iedereen op de hoogte is van hoe hij / zij specifiek zoekt. Kijk ik kan ook wel googelen en dat heb ik ook wel gedaan, maar dat geeft mij alleen maar reclame info van: wij zijn de stilste.
Daar heb ik de ballen aan maar ik denk ik mezelf dus maar helemaal ga verdiepen in de zalmans.
Nogmaals bedankt.
Maar serieus, ik heb d'r zelf ook eentje, stille Nexus 120mm fan erop en hij houd m'n Veniceje heerlijk koel op 15% overclock. Over 't algemeen heb je 't meest aan 'n lading reviews/tests om daaruit je keuze te maken. (Zoals SilentPCReview.com e.d.)
Dat koel houden doet een Boxed koeler ook wel met 15% overklok. Mijn 3000+ Kan moeiteloos 50% overklokken op stock voltage (1.35) en dan wordt het ding ook niet warmer dan 33 graden met mijn Zalman @5 volt. De Zalman koelers zijn wel wat duurder, ik zou zo'n arctic geval zoeken als ik jou was, die koelt beter dan de Zalmannetjes. Is alleen een beetje een lomp ding. Ook kost een Arctic Freezer minder, 19,- geloof ik..Yorixz schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:33:
Ik zou zeggen, pak 'n Scythe Ninja, die maakt géén geluid
Maar serieus, ik heb d'r zelf ook eentje, stille Nexus 120mm fan erop en hij houd m'n Veniceje heerlijk koel op 15% overclock. Over 't algemeen heb je 't meest aan 'n lading reviews/tests om daaruit je keuze te maken. (Zoals SilentPCReview.com e.d.)
[ Voor 7% gewijzigd door WillemJanJansen op 04-02-2006 17:39 ]
de IBL® Cooler 1210 van www.ikbenstil.nl ! de basis een XP 120 met daar op een IBL fan een van de stilste 120 mm fans op de markt! (1000 toeren)
ik heb em zelf op een 3500 op 29/20 graden idle en 35 max op stressed
Out of the box? What box? There is no box.