adslnetwerk van kpn helpdesk niet te vinden ???

Pagina: 1
Acties:
  • 1.021 views sinds 30-01-2008

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08-2025

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Topicstarter
hoe kan ik de technische dienst van kpn bereiken. van het kpn adsl netwerk. de 0900/0800 nummers van kpn sturen me terug naar de providers.
Er is een probleem met de verbinding tussen hostingprovider KDISS en kpnadslnetwerk (alle gebruikers van dit netwerk krijgen geregeld timeouts naar alle machienens van KDISS
gaat nu al een 15 minuten weer goed *afkloppen*
maar dan nog. waar kan ik dit vinden? probleem was 2 weken terug ook al aan de orde.

http://www.adf-hq.nl

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 22:07
Volgens mij is daar ook geen helpdesk voor?
Over het algemeen zit zo'n technische dienst achter 3 lagen helpdesk waar je je eerst doorheen moet vechten.
Dit om te voorkomen dat mensen ze lastig vallen ;)

Dus gewoon provider bellen en het daar melden. Redelijke kans overigens dat ze er niks mee doen ;)

In dat geval is je beste kans om te mailen, alweer, naar de providers. Je hebt namelijk in principe niks met het netwerk te maken :? kpn adsl verzorgt alleen het koper naar de klant, de providers verzorgen zelf de netwerkstructuur.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

heb je al met de provider gesproken over dit probleem?
zoja, wat zei je provider

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
KPN heeft geen technische dienst bereikbaar voor klanten. Heel simpel ook, omdat de ISP's het internetverkeer afhandelen. (En dus ook naar KDISS).

In het geval van DIRECT-DSL van KPN, is dat dus je ISP. En kun je het normale direct-dsl helpdesknummer gebruiken voor dit soort zaken.

Maar, als meerdere providers last van dit 'probleem' hebben...is het zeer waarschijnlijk dat het simpelweg KDISS is die problemen heeft.

Dit topic is gesloten.