Toon posts:

voeding 400w voor shuttle ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Weten jullie welke voeding 400w ik extern aan mijn shuttle kan hangen aangezien er verschillende types zijn en je er niet zomaar 1 kan aansluiten het betreft een shuttle SB61G2V4

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je een voeding extern aan wil sluiten kun je toch iedere ATX voeding gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
nou er schijnt een type 2 voeding te zijn...had mijn broer dus gekocht en scheen niet te werken met zijn MB

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:05:
nou er schijnt een type 2 voeding te zijn...had mijn broer dus gekocht en scheen niet te werken met zijn MB
type2 voeding? Bedoel je voeding die ATX2.0 of hoger zijn? Die zijn gewoon compatible met je moederbord. Het enige waar je rekening mee moet houden is dat je een 20 pins plug hebt ipv een 24 pins, dat zou mogelijk niet kunnen gaan passen (heb je wel ruimte over naast je ATX connector dan kan het gewoon).

Dus gewoon een ATX voeding kopen en dan werkt dat prima.

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 15:57
Waarom koop je niet gewoon een silentX 350W?
Beetje sunt van je mooie shuttletje om zoon grote PSU erbij te houden of is het voor diagnostische doeleinden?
Kijkt met tranen in zijn ogen naar zijn SK43G bij het idee van een ATX PSU erlangs ;(

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik snap het ok niet helemaal wat heb je nou aan 400watt voor een shuttle :/
ik bedoel 350watt valt nog niet eens bij elkaar te stoken in zo'n klein kastje :D

[ Voor 3% gewijzigd door Dnc1n op 05-02-2006 11:40 ]

Pagina: 1