Toon posts:

Windows Media Player uninstallen

Pagina: 1
Acties:
  • 892 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik windows media totaal uninstallen, want ik krijg sinds vanochtend, de melding: Er is een interne fout, al probeer ik een liedje af te spelen. Ik heb niks aan instellingen verandert ofzo, nu heb ik geprobeerd Media player te verwijderen via configuratiescherm>software maar daar keeg ik eerst iets over terug zetten naar de vorige versie ... Toen had ik dat gedaan en starte ik me pc op nieuw op maar ik krijg nog steeds de zelfde melding, dus windows media player staat nog wel op me computer.
Weet iemand hoe ik eht er totaal vanaf kan gooien? _/-\o_

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Even je topictitel in de search gooien levert erg veel mogelijke tips; zoals deze:
[search=Windows Media Player uninstallen]
lamko schreef op zaterdag 27 december 2003 @ 20:02:
Ik heb wmp zo verwijdert

Uitvoeren:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

en dan de setup opnieuw uitvoeren klaar !
Vermeld even wat je al geprobeerd hebt (waar heb je al op gezocht, en waar?)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al eerder op google en een ander computer forum gezocht en ik was ook op dat antwoord gekomen, maar het helpt niet want al wil ik dan wmp opnieuw instaleren krijg ik dit.
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/1994/a6vz.jpg

Heb hier een artikel gevonden erover:
http://zdnet.be/help.cfm?id=37365&p=2
Daar staat in de laatste alinea:
Vervolgens geeft u bij "Terug te zetten bestand" de bestandsnaam in en bij "Terugzetten" bladert u naar de locatie van het Windows XP-cab bestand (op de XP-cd is dat in de i386-map).
Maar welke bestandsnaam dan?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 13:18 ]

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-08 16:37
Had dat iig eventjes vermeld ;)

Ik zou alle bestanden in de map van WMP wegdonderen en het regestry nazoeken op WMP en dan opnieuw proberen. ik sta natuurlijk niet in voor de gevolgen van deze tip
Ik zou zeggen, lezen: "Het gaat om twee systeembestanden, Jscript.dll en Vbscript.dll". :)

[ Voor 38% gewijzigd door Kaaswagen op 04-02-2006 13:22 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Verwijderd

Topicstarter
Kaaswagen schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:19:
Had dat iig eventjes vermeld ;)

Ik zou alle bestanden in de map van WMP wegdonderen en het regestry nazoeken op WMP en dan opnieuw proberen. ik sta natuurlijk niet in voor de gevolgen van deze tip
Daar had ik ook al aan gedacht, maarja zal dat allee als allerlaatste red middel gebruiken al weet niemand een andere oplossing.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:43
Ik wil natuurlijk niet bijdehandte Japie spelen, maar volgens mij is lekker uninstallen niet mogelijk. WMP zit zo ingebed in Windows dat je je Win verneukt als je probeert te uninstallen. Komt bij dat andere mediaspelers afhankelijk zijn van directshow filters enzo...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een oplossing?
Modbreak:Wacht met schoppen van je topic even tot 24 uur na de laatste reactie :)

[ Voor 63% gewijzigd door Spider.007 op 04-02-2006 15:52 ]

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44
http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=30256

Probeer dat is. Ik had windows media player helemaal verwijderd en met de eerste post uit dat topic kon ik hem perfect installeren. Heb je niet eens voorgaande versies nodig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet, denk dat ik tog op de een of andere manier eerst wmp er af moet gooien..
Pagina: 1