[DVD/DivX-Speler] Philips HTS3300S, Ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 20:03
Ik overweeg de aanschaf van de Philips HTS3300S DVD/DivX speler, een leuke complete speler inclusief 5.1 speakerset.
Deze speler moet mijn huidige DivX speler (Elta 8883) vervangen omdat ik hierbij veel problemen heb met (uitvallende) ondertitels en ik de instel-mogelijkheden te beperkt vind.
Beide spelers maken gebruik van een Mediatek chipset.
Voordeel van de Etla is wel dat hiervoor volop alternatieve (en betere) firmware te vinden is, voor de Philips heb ik deze nog niet gevonden.

Wie heeft er ervaring met de Philips HTS3300S, met name op de volgende punten:
  • Leesbaarheid standaard ondertiltels bij DixX/XviD (SRT)
  • Instelmogelijkheden ondertitels, zoals kleur, donkere rand, afmetingen, positie
  • Packed bitstream ondersteuning
  • OpenDML ondersteuning
  • Nero Digital ondersteuning
  • Geluidskwaliteit
  • Gebruikersvriendelijkheid (afstandbediening)
  • Firmware upgrade (Philips en tweakers)

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
bij ons in de winkel (electronic partner) hebben we dat setje staan. klinkt goed voor het geld (199 euro) en wel relax dat ie alles slikt

• MaxLaadvermogen
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-02 20:03
Cardinoz schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 22:26:
bij ons in de winkel (electronic partner) hebben we dat setje staan. klinkt goed voor het geld (199 euro) en wel relax dat ie alles slikt
Bedankt voor je reactie. Ik heb er alleen niet veel aan "relax dat ie alles slikt" :X (volgens de technische beschrijving O-) ). Het gaat mij vooral om het ervaringen met het gebruik van veschillende typen films en ondertitels en de weergave/instelmogelijkheden. }:O