Toon posts:

PC Samenstellen op Termijnen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.883 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,, :)

me pc begint een beetje te verouderen , dus wil ik een nieuwe pc of in ieder geval nieuwe hardware kopen , me vraag was dus ,

weet iemand een goeie online shop waar je zelf een pc kan samenstellen en em op termijnen kan betalen ..

OF

een shop war je een videokaart enzo kan bestellen en die op termijnen afbetalen?

bvd

Verwijderd

hmz ik vermoed zelf dat webshops daar niet aan doen
je zou wel kunnen kijken bij elektronica winkels in je omgeving
zo weet ik dat scheer en foppen vaak heeft koop nu en betaal in het volgende jaar

kan blijkbaar wel ;)

http://www.centralpoint.n...p?type=showhistory&nid=55
Aankopen doen via internet? Bij Central Point rekent u artikelen makkelijk en veilig af in een vertrouwde omgeving. U kunt op diverse manieren betalen, ook met diverse creditcards (creditnummers zijn voor onze medewerkers niet volledig zichtbaar). Betalen in termijnen is voor particulieren mogelijk. Bedrijven kunnen ook kiezen voor financiële lease. Overheidsinstellingen kunnen altijd direct op rekening kopen. Bel 020 - 347 2323 (ma-vr) of stuur een email aan verkoop@centralpoint.nl.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 12:43 ]

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:41
Ik zie in je profiel staan dat je 15 jaar bent, is dat niet een beetje jong om leningen aan te gaan? Als je geen geld hebt om de nieuwste videokaart van €500+ te kopen, koop er dan een die wel in je budget ligt. Als je anders je kaart afbetaald hebt is ie al weer verouderd.

Verwijderd

en op afbetaling betaal je altijd veels te veel

Verwijderd

Topicstarter
er bestaan ook ouders.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

De marges op PC's an lose onderdelen zijn zo laag dat vrijwel geen enkele winkel (on line of real life) daar aan begint, tenzij ze de marge verhogen (en je dus veel te veel betaalt).
Of ze bieden het wel aan, maar dan loopt het tegen een bepaald percentage bij een externe partij (kredietverstrekker) zodat de winkel toch direct hun geld krijgt. En dan betaal je ook rente, en ben je dus (vaak veel!) duurder uit dan normaal.

Als ik jou was, probeerde ik een dealtje te sluiten met je ouders. Zij schieten voor, jij betaalt om de zoveel tijd af :)
Deed ik vroeger ook altijd, werkt prima en kost niks :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En op 15-jarige leeftijd een krediet nemen is denk ik zelfs niet eens toegestaan. (handelsonbekwaam of i.d.)

ARME AOW’er

• mtak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik weet niet welke kredietmaatschappij je wilt regelen, maar ik ken er geen een die een krediet geeft aan een 15-jarige. Je zult toch minstens 18 moeten zijn. Waarom probeer je niet bij familie een lening aan te gaan als je per se die videokaart wil(wat overigens ook over een paar maanden zou moeten kunnen imho), dan betaal je ook gelijk geen rente.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Betalen in termijnen is altijd duurder. En je spul kan alweer kapot zijn voor het afbetaald is. Wat jouw ouders doen is natuurlijk niet mijn zaak, maar ik zou geen betalingsregeling aangaan om de pc van m'n zoon te bekostigen. Zo nodig is een (state-of-the-art) PC ook weer niet.
Pagina: 1