Ik wil mijn website van PHP naar ASP.NET aan het omzetten, ik ben bijna klaar maar ik struikel over 1 regel PHP code die ik wel omzetten naar ASP.NET. Ik had een tijde geleden een topic over maar dan moest het in PHP, maar nu wil ik het dus in een andre taal. link: oude PHP topic
Het gaat om 2 stukes code die bijde zelfde doen, beide stukjes krijg ik niet goed voor elkaar. Het maakt mij niet welke manier ik straks ga gebruiken.
Manier 1, deze php code werkt prima
Manier 1, Deze ASP.NET code werkt dus weer niet
Manier 2 , deze php code werkt prima
Manier 2, Deze ASP.NET code werkt dus weer niet, ook krijg ik foutmeldingen op "" dat die niet goed afgesloten zijn, maar ik heb er toch een @ voor??
Ik hoop dat de bedoeling een beetje duidelijk ik, anders zit in mijn oude topic wat screenschots wat ik eigenlijk presies wil met mijn code.
Het gaat om 2 stukes code die bijde zelfde doen, beide stukjes krijg ik niet goed voor elkaar. Het maakt mij niet welke manier ik straks ga gebruiken.
Manier 1, deze php code werkt prima
PHP:
1
| header("Refresh: 0; URL=$url"); |
Manier 1, Deze ASP.NET code werkt dus weer niet
C#:
1
| Response.AddHeader("Refresh:", @"0;ftp://localhost"); |
Manier 2 , deze php code werkt prima
PHP:
'1
2
3
4
5
6
7
| echo '<html>'; echo '<head>'; echo '<script type="text/javascript">'; echo 'window.location="'.$url.'"'; echo '</script>'; echo '</head>'; echo '</html>'; |
Manier 2, Deze ASP.NET code werkt dus weer niet, ook krijg ik foutmeldingen op "" dat die niet goed afgesloten zijn, maar ik heb er toch een @ voor??
C#:
1
2
3
4
5
6
7
| Response.Write("<html>"); Response.Write("<head>"); Response.Write(@"<script type="text/javascript"\>"); Response.Write(@"window.location=ftp://localhost/); Response.Write("</script>"); Response.Write("</head>"); Response.Write("</html>"); |
Ik hoop dat de bedoeling een beetje duidelijk ik, anders zit in mijn oude topic wat screenschots wat ik eigenlijk presies wil met mijn code.