Toon posts:

Vuile %#!$@! hardeschijf !!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
VERD*MME !!!!!!!!!!!!!

Die flikkerige quantum bigfoot Hd van mij heeft de geest gegeven.
Eerst met continu "tikjes" bij het opstarten en nu kan ik niet eens meer data transferen via de schijf.
Zegt 'ie Access denied door MRP ofzo ? of MRI...weetik niet...... kan me niet schelen eigenlijk....wat ik wel wil is dat ik MIJN HARDE SCHIJF weer in wil komen !!! en dan alleen om data te transferen, omdat er belangrijke shit erop staat !!!!!!!!!

af en toe wil ik data copieren, maar dan houd die na een tijdje op.

wie weethoe ik even snel kopietje kan trekken van alles voordat de HD weer wegvalt ?

Goddamn...... F$%@%@#%@#cking had van quantum !!!!!!!!!!!

please and thanks.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Om hoeveel data gaat het ?
Als ik het zelf zou hebben : 2e HDD erbij zetten met dezelfde grootte of groter, dan met Ghost image trekken naar nieuwe HDD.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Hd valt vaak gewoon "weg" als ik data wil transfere, helpt die ghost image dan nog wel ??

• elemans
  • Laatst online: 19-08 15:54
Misschien droogkloterige vraag: zit de IDE-kabel wel goed? Oxidatie? Soms kan het helpen de kabel van moederbord en drive los te koppelen en opnieuw vast te zetten.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

PickPocket, het klinkt stom maar je moet je schijf even ondersteboven in je systeem hangen. Je disk heeft een versleten lager, daardoor komen de platters niet op snelheid. Als je 'm ondersteboven hangt denk ik dat 'ie 't wel 'n uurtje volhoudt, genoeg om je data eraf te krijgen. Daarna in de brand steken en een echte harddisk kopen.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Tony Vroon Ik heb (per ongeluk) ook een 2,5 gb quantum bigfoot allen valt na een tijdje de schijf uit en hoor ik hem steeds opnieuw opstarten maar ik kan hem niet meer gebruiken. Help jouw oplossing ook bij mij ?????????????

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ja waarschijnlijk wel.
Ik ben hier bij toeval achter gekomen bij een weigerachtige schijf bij mij. De truc hierachter is dat 'ie op een ander stukje lager loopt als 'ie ondersteboven hangt. Wel snel je data backuppen, het lijkt net alsof 'ie 't weer goed doet, maar niet lang hierna krijg je dus dezelfde klachten als 'ie ondersteboven hangt.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Ik heb ook een fucking (sorry) Quantum Bigfoot 6 gig. Ik heb de laatste tijd dat mijn computer niet helemaal opstart, meestal pas de derde of 4e keer. Ik dacht dat mijn CPU te warm werd (zeer slechte koeling, alleen een koelblok, koeler zit ff ergens anders op), maar dit is pas iets van gisteren, en koeler is al zo 4 dagen!
Is die van mij ook naar de klote???

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tony, jouw truukje werkt een "beetje" bij mij.
Bij het transferen loopt 'ie nog steeds vast en dan moet ik 'em opnieuw starten.
en bij sommige files geeft 'ie mij een acces denied.

Al met al een vuile %!#%!@% zooi met die quantum !!!
Ben er zeker niet blij mee.

Andere truukjes om dit probleem te verhelpen zijn WELKOM !

thanks nog tony

Verwijderd

Topicstarter
IEmand anders nog die mij kan helpen ?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

In de C'T van deze maand staan een artikel over data-recovery.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Uhmmz... PickPocket? Even een correctie graag... Quantum bigfoot zuigt, niet Quantum in het algemeen. Heb zelf een Quantum Fireball Plus 27,3 GB (thanx to Ghz_) en die roelt! ;)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Yep.. mijn Fireball gaat ook als een vuurbal.
(kleintje van 6 gig)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Had ik ook met mijn Maxtor.
Je moet een Scandisk oppervlaktecontrole eroverheen gooien.

Verwijderd

Ik heb ook al een aantal van die "groot-poot" ;) schijfen zien sneuvelen hier, en verder zijn het trage bakken tot en met!

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Heb hier ook in een poeter een Groot-poot (C DeDark) liggen. Die kruipt echt in verhouding tot de Maxtor 7200rpm 30,7 in de nieuwe kast. Gelukkig mag ik met een nog grotere poot die Bigfoot het huis uit rellen

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Bigfoot = Big problems...

ik heb deze dingen nooit verkocht, omdat ik wist dat ze zo kut waren.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Pagina: 1