XBOX hangt tijdens updaten dashboard.

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-02 21:53
Vraagje, ik wou de xbox media center (XBMC) van mijn Xbox 1 updaten, maar tijdens het uploaden bleef hij spontaan hangen...
Aangezien XBMC mijn dashboard is kom ik er nu helemaal niet meer in, ik krijg een logo te zien van XBMC maar verder kom ik er niet meer in..
Ook niet via FTP..
Wat zou ik nu kunnen doen?
Ik denk er zelf aan mijn harde schijf uit mijn XBOX te halen en hem aan te sluiten op mijn PC, als ik dan toegang krijg tot de harde schijf via windows dan update ik de software van XBMC weer op de juiste manier en is alles weer oke lijkt mij...
Maar kan ik de harde schijf zomaar uit mijn xbox trekken en aansluiten op mijn pc?
Of moet ik daar speciale handelingen voor uitvoeren om hem draaient te krijgen op mijn pc?

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-02 21:53
Ik las overigens dat je je harde schijf moet locken/unlocken, hoe gaat dat in zijn werk?

Verwijderd

bootdisk zoeken?
is te vinden op inet hoor er zijn bootdisks met ftp server ingebakken

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 02:28 ]

• DJF5
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08-2025
Ja precies, zoiets heet een Evox Bootdisk. die laad je er in en je hebt een ftp server. dan ftp je er in en maak je je dashupdate ff af en hij boot gewoon weer :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
kibber schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:48:
Ik las overigens dat je je harde schijf moet locken/unlocken, hoe gaat dat in zijn werk?
dat gaat niet zo makkelijk, maar valt denk ik onder het modden en dat mag hier niet..

Heb je de orginele drive er in?

Verwijderd

418O2 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 03:07:
[...]

dat gaat niet zo makkelijk, maar valt denk ik onder het modden en dat mag hier niet..
Valt mee hoor, 1 setting :)

TS:
[rml][ xbox] Xbox media center - Deel IV[/rml]

Heb je een softmod of chip?

Verwijderd

Ik herken zijn probleem helemaal! Kan iemand uitleggen hoe je dit precies zou kunnen oplossen? XBMC start dus niet meer op, dus kan ik ook niet via ftp in de xbox komen om deze te updaten. Hardeschijf eruit halen heeft ook geen zin, want hij ziet hem niet.Ook niet met partitie-programma's.
Oja, ik heb geen softmod.. Een chip dus

Alvast bedankt;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 23:54 ]

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-02 09:28
je kunt de slayer's bootdisk downloaden van de bekende bronnen (usenet, irc, torrents) als je die opstart heb je ftp, maar je kan in het menuutje wat je krijgt ook selecteren dat hij xbmc installeert voor je
Pagina: 1