Toon posts:

ATI X800VE All in Wonder geeft stroom en pc valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds de kaart ATI X800VE All in Wonder wat problemen met mijn computer
ik krijg stroom via mijn pc (terwijl dit ge-aard is) en hij freezed op een gegeven moment. ook gaat mijn monitor over op zwart beeld. ligt dat aan mijn 250 watt voeding of is er echt iets mis met mijn kaart.

p.s. Ben ook statisch geladen vaak ..heb het op mijn werk namelijk ook met deurklinken :)

specs:

shuttle SB61G4V3
P4 3,0 gig
2 maxtors 7200
nec dvd brander
ATI X800VE All in Wonder
1 Gig ram

• TwiSteD1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-07 23:54
Die 250 watt voeding is veel te weinig, misschien trekt hij het net zonder die graka. Ik stel voor dat je er een 400 watt voeding inzet, dat is iig genoeg ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok thx ...wel raar dat ik voor die tijd een a-open aeolus 6600 GT er in heb gehad die ook stroom moest hebben. Met deze kaart had ik geen probelemen.... kunnen kaarten verschillen in stroom gebruik ? komt het door de extra tuner ding dat hij meer stroom trekt ?

Verwijderd

Topicstarter
Of 1 HD eruit gooien helpt dat ook ? kan de kaart er dan weer in zonder voeding upgrade ?

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:18:
Of 1 HD eruit gooien helpt dat ook ? kan de kaart er dan weer in zonder voeding upgrade ?
1 hd terkt meen ik 25 watt dus you do the math.

Kijk hier eens http://www.jscustompcs.co..._Calculator.php?cmd=INTEL daar kan je ongeveer zien wat je aan storrm trekt.

[ Voor 23% gewijzigd door Justawitte op 04-02-2006 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
oeps 313 watt :)

Verwijderd

Topicstarter
opgelost.
Had nog een oude 350 watt ATX voeding liggen. ..Lak er op en een kleurige fan erin.

bij elkaar 600 watt. En geen tv-input storing en heb ook geen statisch elektriciteit meer met mijn shuttle ... plus een externe fohn...wat wil je nog meer :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mediaontwerpers.nl/img_viewer/content/Various/shuttle1_mod/Picture003.jpg

Verwijderd

Topicstarter
jammer genoeg is hij na een wat langere tijd weer vast gelopen...ik denk toch dat het een soort combinatie moet zijn tussen moederbord en vga kaart. met mijn a-open aeolus had ik het niet.

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07 08:41

Willem2

Ω is futile

Loopt hij vast met TV/radio antenne erin of eruit? Heb zelf nogal eens vastlopers gehad doordat mijn centrale antenne niet geaard was nl.

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Pagina: 1