Logitech v400 tracking probleem

Pagina: 1
Acties:

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Sinds een dag ben ik in het bezit van de Logitech v400 Notebook laser mouse.
Opzich een prima muis, die erg goed is afgewerkt.
Helaas is er wel een probleem met deze muis, en nu ik een beetje ben gaan zoeken op google zie ik dat ik niet de enige ben. Het probleem is namelijk dat kleine bewegingen niet goed doorkomen op een gelakte ondergrond. Als ik de muis op een a4'tje leg, doet hij het namelijk wel weer goed.
Ik heb tot nu toe een masief houten tafel gebrobeert, en een gefineerd bureau, maar op beide ondergronden doet hij het niet goed. Het valt me ook op dat de logitech site niet over een v400 praat, terwijl er volgens google cache wel een product pagina van de v400 is geweest. Mischien een aanwijzing dat ze de muis niet meer / tijdelijk niet meer maken? Wel vreemd voor een muis die net een maand of 2 leverbaar is.

Maar zijn er meer tweakers die hier last van hebben, of zijn er tweakers die nog tips hebben?

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 12:07
Dat de muis niet op de Logitech site staat, kan komen doordat je een andere regio hebt geselecteerd. dat hij in NL niet officieel uitkomt, maar zodra je rechtsbovenin de Verenigde Stated kiest, dat hij dan ineens wel op de site staat. Een oplossing voor het probleem heb ik niet, of je moet een muismat willen kopen, maarja, das weer lastig met een laptop (of denk ik dan te moeilijk)

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
TranceSetter schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:35:
Dat de muis niet op de Logitech site staat, kan komen doordat je een andere regio hebt geselecteerd. dat hij in NL niet officieel uitkomt, maar zodra je rechtsbovenin de Verenigde Stated kiest, dat hij dan ineens wel op de site staat. Een oplossing voor het probleem heb ik niet, of je moet een muismat willen kopen, maarja, das weer lastig met een laptop (of denk ik dan te moeilijk)
Hij staat idd op de VS site van logitech. Een muismat gebruiken is een optie, maar ik heb niet veel zin om altijd een muismat mee te zeulen, dan had ik net zo goed een desktop muis kunnen kopen.