Beste Tweakers,
Nadat ik meerder dingen fout had gedaan bij me vroige eerste topic probeer ik het nu goed te doen.
Hier mijn uitleg :
Wat wil ik
ik heb dus 2 pagina´s :
test_opstelling en spelers
op de pagina test_opstelling staan bijvoorbeeld 3 textboxen.
en er staat naast elke textbox een link.
als je op die link klikt word in ene popup de pagina spelers geopend.
dan kan je op een link klikken in die pagina en die naam waar je op geklikt heb komt dan in een tekstbox op test_opstelling.
maar ik wil dat als je op een link klikt in de popup hij eerst kijkt of die naam al in een andere textbox staat
zoja :
Moet hij de andere textbox legen en de naam toevoegen in de tekstbox waarnaast de link stond waar je op hebt geklikt.
zonee
Moet hij de naam toevoegen in de tekstbox waarnaast de link stond waar je op hebt geklikt.
wat heb ik
wat is er fout
Als ik op de link klikt gebeurd er niks. Hij geeft geen specifieke fout aan hij doet gewoon niks.
Uiteindelijke vraag
wat is er fout aan het script.
Groeten,
Jasper Keijzer
Cristal Distance
Nadat ik meerder dingen fout had gedaan bij me vroige eerste topic probeer ik het nu goed te doen.
Hier mijn uitleg :
Wat wil ik
ik heb dus 2 pagina´s :
test_opstelling en spelers
op de pagina test_opstelling staan bijvoorbeeld 3 textboxen.
en er staat naast elke textbox een link.
als je op die link klikt word in ene popup de pagina spelers geopend.
dan kan je op een link klikken in die pagina en die naam waar je op geklikt heb komt dan in een tekstbox op test_opstelling.
maar ik wil dat als je op een link klikt in de popup hij eerst kijkt of die naam al in een andere textbox staat
zoja :
Moet hij de andere textbox legen en de naam toevoegen in de tekstbox waarnaast de link stond waar je op hebt geklikt.
zonee
Moet hij de naam toevoegen in de tekstbox waarnaast de link stond waar je op hebt geklikt.
wat heb ik
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <script language="javascript">
function check(ingevoegd, eerste, tweede) {
if(opener.document.getElementById(eerste).ingevoegd == opener.document.getElementById(tweede).ingevoegd) {
opener.document.getElementById(eerste).ingevoegd = "";
}
else
{
opener.document.getElementById(eerste).value;
}
}
</script>
<a onClick='check(pos1, eerste, tweede);'>tekst</a> |
wat is er fout
Als ik op de link klikt gebeurd er niks. Hij geeft geen specifieke fout aan hij doet gewoon niks.
Uiteindelijke vraag
wat is er fout aan het script.
Groeten,
Jasper Keijzer
Cristal Distance