Toon posts:

[JS]

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb dus 2 pagina´s :

test_opstelling en spelers

op de pagina test_opstelling staan bijvoorbeeld 3 textboxen.
en er staat naast elke textbox een link.

als je op die link klikt word in ene popup de pagina spelers geopend.
dan kan je op een link klikken in die pagina en die naam waar je op geklikt heb komt dan in een tekstbox op test_opstelling.

maar ik wil dat als je op een link klikt in de popup hij eerst kijkt of die naam al in een andere textbox staat

zoja :

Moet hij de andere textbox legen en de naam toevoegen in de tekstbox waarnaast de link stond waar je op hebt geklikt.

zonee

Moet hij de naam toevoegen in de tekstbox waarnaast de link stond waar je op hebt geklikt.

Kunnen jullie me misschien heel uitgebeid uitleggen hoe ik dit moet maken want ik ben zeer slecht in javascript.

Hebben jullie geen tijd/zin, vraag ik te veel, zeg dat datn even dan heb ik pech.
Ik ben hier ook maar nieuw

Groeten,

Jasper Keijzer
Cristal Distance

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:34

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je geeft zelf aan slecht te zijn in JavaScript. Misschien moet je dan eens wat tutorials lezen. Zo staan er in de FAQ van het forum Webdesign & Graphics, waar JS thuis hoort overigens, vast wel een paar tutorials. Verder geef je aan nieuw te zijn, welkom dus. Ik kan je een aantal topics en websites aanraden, om even door te lezen. Ook de search is erg handig. Misschien staan er zelfs al een aantal voorbeelden op het forum.

[ Voor 57% gewijzigd door MueR op 03-02-2006 22:52 . Reden: Even wat linkjes toegevoegd ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Eerst: welkom op GoT

Op het moment dat je insert in de textbox, kan je toch de value van de andere 2 textboxen uitlezen, en ze dan vergelijken?

Heb je misschien wat voorbeeldcode voor ons, kunnen we je wat beter helpen

Oja, hier op GoT is er altijd wel iemand die zin heeft ;)

En groeten hoeft niet

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Het lijkt me dat je eerst zelf even wat moet proberen. Een beetje vissen naar iemand die het vuile werk voor je opknapt is niet helemaal de bedoeling...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi cristaldistance, en welkom op GoT. :)

Je bent heel erg uitgebreid in wat je nou eigenlijk precies wil hebben, dus wat dat betreft ben je wel goed bezig. Echter, hier op GoT willen we graag zien wat je zelf al hebt geprobeerd om tot een oplossing te komen. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Wat heb je geprobeerd? Wat werkte daar niet aan? Waar ging het fout? Allemaal vragen die je eigenlijk zou moeten beantwoorden in je topicstart, maar wat je niet gedaan hebt. In P&W FAQ - De "quickstart" staan een aantal richtlijnen waaraan een topic - in elk geval hier in Programming & Webscripting - moet voldoen. :)

Daarnaast staat in diezelfde FAQ dit stukje: P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc.... Vragen met betrekking tot Javascript horen in Webdesign & Graphics, niet hier. ;) Echter, ook daar willen ze graag wat eigen inzet zien in je topicstart, dus ik verplaats je topic niet, maar doe het dicht. Je kan als je wil een nieuw topic openen in W&G, maar let dan wel op de daar geldende richtlijnen, die je kan nalezen in [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]. :)

Als laatste puntje wijs ik je graag ook nog even op het feit dat je titel niet echt omschrijvend is voor je probleem. Je topictitel dient als visitekaartje voor je topic, en een goede titel zal zorgen dat je vraag sneller beantwoord wordt. Let daar de volgende keer dus ook even op. Zie ook *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***. :)

Succes verder met je probleem. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.