Toon posts:

Welkomscherm XP weg

Pagina: 1
Acties:
  • 748 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Hoe kan het dat ik opeens het NT loginvenster krijg bij het opstarten van de computer, terwijl ik dit helemaal niet aangegeven heb?
De optie om het welkomscherm te laten zien staat bij Gebruikersaccount ook gewoon aan, maar hij geeft wel steeds het NT loginscherm weer.

Weet iemand hoe dit kan?

Alvast bedankt.

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 12:27
je hebt de pc niet aan een domein toegevoegd??
ik heb dit ook gezien als je bepaalde updates binnenhaald

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Verwijderd

config --> gebruikers --> manier waarop gebruikers aanmelden. Daar het welkomstvenster weer aanvinken

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-03 11:51
Vaak komt er na het installeren van .Net Framework een extra account, waardoor zulke inlogvensters ook te zien zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie bij mijn gebruikeraccounts gewoon de goede gebruikeraccounts staan, niet meer en niet minder.
En zoals gezegd heb ik via de manier van aanmelden ook alles al geprobeerd.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:02:
config --> gebruikers --> manier waarop gebruikers aanmelden. Daar het welkomstvenster weer aanvinken
dat heeft hij aan staan als ik het goed lees. Wat heb je veranderd aan je systeem/geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal niks geïnstalleerd de laatste tijd en het heeft het welkomscherm tot een aantal uur geleden altijd wel weergegeven.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Toevallig Intel Wireless drivers geïnstalleerd? Die willen nog wel eens dit soort effect hebben. Je moet dan bij de installatie iets uitvinken, het heet "eenmalig aanmelden" of zoiets. Als je dat niet installeert, is je probleem opeens weg.

[edit]Nou ja, dat /\/\/\ kon ik niet weten, maar ik laat hem staan want het lijkt me een nuttige tip.

[ Voor 20% gewijzigd door DrivinUCrazy op 03-02-2006 22:11 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen draadloze apparaten en ook geen intel chipsets dus dat kan het ook niet zijn :s

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:13:
Ik heb geen draadloze apparaten en ook geen intel chipsets dus dat kan het ook niet zijn :s
zet de optie dat gebruikers ctrl + alt +del moeten indrukken voor het aanmelden is uit
Pagina: 1