Toon posts:

Opnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heej,

Ik loop vaka plaatjes te draaien met Traktor. Maar weet iemand een programma om het dan op te nemen en dat ik het dan op een CD/DVD kan zetten... Of kan het bij trakotr zelf ook???

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij kan elk programma wat enigsinds audio kan opnemen dat wel? Wat heb je zelf al geprobeerd; ik heb namelijk het idee dat je dit nog niet helemaal hebt doorgelezen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
jah ik zou gewoon totaal niet weten hoe dat moet.... daarom vraag ik hier of iemand weet of dara ene programma voor is, en zoja: welk dan... en met Traktor staat er wel recording, maar daar snap ik ook niet echt veel van(helemaal nix)...

Miss weet iemand waar ik ook de nederlandse handleiding kan halen van TRaktor(ik heb al op google een beetje gezocht en kon hem niet vinden)

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 13:49
net zoals in vrijwel alle andere mixpakketten mag je wel verwachten dat je IN traktor op kan nemen.
Als je traktor hebt gekocht heb je er ook een handleiding bij, raadpleeg die eens.

Verwijderd

Topicstarter
razorhead schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:48:
net zoals in vrijwel alle andere mixpakketten mag je wel verwachten dat je IN traktor op kan nemen.
Als je traktor hebt gekocht heb je er ook een handleiding bij, raadpleeg die eens.
die handleiding heb ik niet...alleen in t engels, en helaas ben ik daar niet zo goed in...dus wet iemand miss waar ik de ned. handleiding kan vinden op internet???

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Niet om het 1 of ander...maar volgens mij moet dat vanui windows ook gewoon kunnen hoor. De meeste geluidskaarten kunnen als opnamebron "wat men hoort" gebruiken...en dan is het nog slechts een kwestie van je opnamesoftware instellen als je begint te mixen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:09:
Niet om het 1 of ander...maar volgens mij moet dat vanui windows ook gewoon kunnen hoor. De meeste geluidskaarten kunnen als opnamebron "wat men hoort" gebruiken...en dan is het nog slechts een kwestie van je opnamesoftware instellen als je begint te mixen :)
en waar kan ik het dan opnemen als ik vragen mag

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hier al eens tussen gekeken? [google=windows sound record howto] :?

Zoals ik al meldde; eigen inzet wordt gewaardeerd :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
kijk in de handleiding van trakor staat dit: Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/6481/probleem1124yt.jpg

maar bij mij staat er dit:
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/4586/probleem0jl.jpg

dus ik kan hem niet saven zeg maar...

Verwijderd

Topicstarter
Het is me eindelijk gelukt.... je moest een bepaalde recording map openen ofzo...maar het lukt eindelijk... :)
Pagina: 1