Toon posts:

Opvouwen reflectiescherm

Pagina: 1
Acties:
  • 622 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een erg suf probleempje. Ik heb gisteren een reflectiescherm gekocht, zo'n 5in1 Falcon Eyes.
Nu krijg ik dat ding alleen niet meer terug in zijn hoes. Kan iemand mij zo simpel mogelijk de techniek uitleggen om dat ding netjes terug in z'n hoes te krijgen?

BVD!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 17:48
Er vanuit gaande dat 'ie gewoon rond is:
De zijkanten vastpakken, dan 1 kant een halve slag draaien, en dan dubbelvouwen.

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat leek me ook wel een goede oplossing. Maar hij moet in 3en, en ik kan er netjes twee rondjes van maken, zo'n dubbelgevouwen 8 (net zoals met mn vlieger) maar dan steekt er nog een heel stuk uit.
illustratie: 0 --> 8 en dan? 8)7

• Marco
  • Laatst online: 30-01 17:48
Oei, dan wordt het iets moeilijker. ;)
Je moet 'em dan in 1 beweging in 3 gelijke delen zien te draaien.
In het begin is dat een beetje lastig, maar later gaat het zonder na te denken.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Volgensmij moet je er een soort van klavertje 3 van draaien. pak met 2 handen vast netzoals je een stuur van een auto vasthoud (ietsjes lager) dan duw je met je wijsvingers het bovenste stuk ook naar binnen, en ondertussen draaien. Volgensmij werkt het zo!

• -DG-
  • Laatst online: 04-01 23:08
ik weet hoe het werkt... we hebben ook zulke soort dingen (maar dan voor in de auto, tegen de zon), alleen om het uit te leggen is weer moeilijker. :P
je moet zo'n ding aan alletwee de kanten vastpakken en dan je rechterhand bijna een hele keer rond laten draaien zegmaar (bovenkant naar je toe). Dan krijg je als het goed is een beetje 2 iets kleinere rondjes waar een iets grotere omheen valt als het ware.
Hoop dat je het ongeveer begrijpt. :P :X

Verwijderd

offtopic:
Het is een beetje hetzelfde als met kamperen, je krijgt de tent ook nooit meer in de zak :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:24:
offtopic:
Het is een beetje hetzelfde als met kamperen, je krijgt de tent ook nooit meer in de zak :+
offtopic:
Bijna het goede voorbeeld, ik vind de slaapzak namelijk een stuk lastiger
Pagina: 1