Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Probeer eens om op te starten met alleen die 256, om uit te sluiten dat het reepje incompatibel is met de huidige instellingen van je moederbord.
Dat idee had ik ook, en dat werkte gewoon. Ineens paste die van 512 er ook bij, maar dan op de 3e positie (denk de enige manier die ik nog niet had geprobeerd). Vreemd dat ze niet naast elkaar kunnen, en dat er maar één positie mogelijk is. Lekker gebruiksvriendelijk weer, die computers...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Zeker raar, omdat in de manual staat "For those modules, we suggest that you polulate DIMM1 to DIMM4 in order". Maar goed, het is opgelost.Captain Pervert schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:18:
Dat idee had ik ook, en dat werkte gewoon. Ineens paste die van 512 er ook bij, maar dan op de 3e positie (denk de enige manier die ik nog niet had geprobeerd). Vreemd dat ze niet naast elkaar kunnen, en dat er maar één positie mogelijk is. Lekker gebruiksvriendelijk weer, die computers...
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Het zou zomaar kunnen zijn dat je BIOS zich instelt op het geheugen in 1 slot. Nu je ahw begonnen bent met het waaarschijnlijk mindere 256 geheugen, wordt je 512 niet optimaal benut? (Ik ga ervanuit dat je BIOS geheugentimings op automatisch staan.)
Als snelheid erg belangrijk voor je is, kan je eens kijken wat er voor timings uitrollen met het ene en met het andere reepje, maar anders zou ik het lekker zo laten, want meer geheugen (dan 512 MB) is altijd fijn
Als snelheid erg belangrijk voor je is, kan je eens kijken wat er voor timings uitrollen met het ene en met het andere reepje, maar anders zou ik het lekker zo laten, want meer geheugen (dan 512 MB) is altijd fijn