Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

epoxy hars of plamuur gebruiken ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.869 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Naar het veel zoeken op het forum heb ik geen duidelijk antwoord kunnen vinden hoe ik nou het beste mijn volgende projectje kan aanpakken.

ik wil dus het plastic frame van het 5 inch ps1 inbouwen in mijn pc zodat het in 1 keer past en het direct mooi is afgewerkt aleen nu zit ik met het volgende probleem.
moet ik nu epoxy hars of plamuur gebruiken. ik ben al bij de gamma geweest en daar komt mijn keuze op het merk elbastine (ze hebben geen ander merk) als ik puur naar de gebruikshandleiding kijk lijkt mij de expoxy hars het beste. aleen nu zie ik in diverse topics hier dat sommige leden gewoon plamuur gebruiken om grote oppervlakten te verwerken. nu wil ik dus weten wat het beste te verwerken is zowel het spul zelf als het vlak schuren van het goedje. als iemand hier antwoord op heeft zou ik dat graag horen

Afbeeldingslocatie: http://foto.vuurwerkcrew.nl/Untitled-2.jpg

Het met blauw aangegeven gedeelte moet worden geplamuurd of met epoxy hars worden gedaan het frame zelf wordt nog er in verzinkt voor een paar mm

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

ik heb zelf wel eens met plamuur gewerkt, en ik kan je vertellen dat je het vrij simpel (als zacht hout) op kan schuren tot mooi glad resultaat. je kan het makkelijk verven ook. van dat hars lijkt het mij erg hard te worden en wat je niet makkelijk opschuurt (denk ik, nooit mee gewerkt)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
Ga voor die elbastine plamuur, heb het zelf ook gebruikt maar zorg er wel voor dat je niet de versie heb met stukjes glasvezel erin.
Bij het schuren kunnen deze ervoor zorgen dat er stukjes uitbreken en je weer stukjes opnieuw moet plamuren.

Verder kun je ook een spuitbus spuit plamuur mee nemen, is een combo van primer en plamuur en geeft een goede afwerking.

Verwijderd

Topicstarter
hou kun je zien dat je de versie hebt zonder stukjes glasvezel ??? staat dat op de verpaking ??

*edit al gevonden staat er luid en duidelijk op :)

Afbeeldingslocatie: http://www.alabastine.com/_images/_visual_Glasvezelplamuur.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 23:16 ]

Verwijderd

2 componenten staalplamuur. Snel hard en makkelijk te schuren. :)

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Verwijderd

Topicstarter
5 inch psone schermpje ingebouwd :) nu nog verven :) en de boven kant aan de randen afwerken :) en heb gewoon polyester plamuur gebruikt werkt heerlijk. bedankt voor jullie tips :)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 23:05 ]

• Santford
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01

Santford

FP PowerMod
Had je toevallig ook nog wat foto's gemaakt? ben wel benieuwd hoe het is gelukt!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-11 14:06

oshiro

Chill, dude.

Nls87 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:40:
Had je toevallig ook nog wat foto's gemaakt? ben wel benieuwd hoe het is gelukt!
[rml]gerwinhummel in "[ CM] Het "Post hier je kleine mods" topi..."[/rml] :)

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
sorry vergeten :(

Afbeeldingslocatie: http://foto.vuurwerkcrew.nl/IMG_24905.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 16:23 ]

Pagina: 1