Wat is een wannabee-Tweaker? :?

Pagina: 1
Acties:

• jeroenathome
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:12

jeroenathome

Een regel tekst

Topicstarter
Na lange tijd eens de mogelijkheden van de site bekeken en ik zag bij m'n profiel dat ik een
"Wannabee-Tweaker" :? ben.

Mijn vraag is wie bepaalt de status en welke mogelijkheden zijn er voor de status ?

offtopic:
Ik ga geen discussie aan of de status klopt. Ik wil gewoon weten hoe en wat.

Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 23:20

momania

iPhone 30! Bam!

Staat allemaal netjes uitgelegd in de Tweakers.net FAQ: reviews: Tweakers.net FAQ ;)

[edit]

Hier vind je een uitleg over de moderatie op Tweakers frontpage, waar ook je status aan gekoppeld is:
reviews: Tweakers.net moderatie FAQ :)

[ Voor 46% gewijzigd door momania op 03-02-2006 20:51 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

En in reviews: Tweakers.net moderatie FAQ staat de uitleg hoe die punten berekend worden en wat de effecten daarvan allemaal zijn. ;)

edit:
* Superdeboer knuft * momo

[ Voor 16% gewijzigd door Superdeboer op 03-02-2006 20:53 . Reden: spuit12 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

>> Tikje over de heg naar Frontpage Algemeen

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Huh? Waar staat dat? Ik kan het niet vinden ?
Edit; oh...Frontpage :+

Move along people, nothing to see here

[ Voor 48% gewijzigd door Peedy op 03-02-2006 20:56 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De status geeft als het ware je bijdragen aan tweakers.net aan. De status is gekoppeld aan de karma en die weer aan de hoogte van de beoordeling van de reacties: hoe beter je reacties beoordeelt worden, hoe hoger die karma, hoe hoger je op de ladder klimt. Worden je reacties gewaardeerd dan krijg je een hoge status ('godlike' is op dit moment de hoogste status met 500 of meer karmapunten), worden je reacties niet op prijs gesteld dan krijg je een lage status ('feut'). Aan de negatieve status hangt een prijskaart, dat is namelijk dat je niet meer een reactie met positieve beginscore kunt plaatsen, tot en met het niet meer kunnen uitdelen van negatieve moderaties.
Pagina: 1