Reclame uit video knippen op basis van zenderlogo?

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:48
Hoi!
Ik heb tegenwoordig een mediacenter (helaas maar even, te leen :(). Dus neem ik redelijk wat op van TV. Een aantal dingen daarvan zou ik wel willen bewaren. Dan wil ik ze ook recompressen, want de 4gb/uur van mediacenter is wat veel. En dan ook de reclame eruit knippen. Dat kan natuurlijk handmatig, maar ik zat te denken: Is er niet een programma dat detecteerd of er een logo op een bepaalde plek staat, en aan de hand daarvan een video knipt (liefst met een beetje, instelbare, marge). Want op veel zenders is er altijd een logo in beeld, behalve tijdens de reclames.
Kent iemand zoiets?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 21:17

Caveman

whahoehaha

Virtualdub kent wel een logofilter, dus om het logo eruit te filteren... op videohelp.com staat daar wel meer over.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Cavie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:15:
Virtualdub kent wel een logofilter, dus om het logo eruit te filteren... op videohelp.com staat daar wel meer over.
lees eerst voor je replied man dat bedoeld ie toch niet..

OT:
zover ik weet bestaat er niet zoiets. maar handmatig ken je dat toch ook doen met een videobewerkings programma?

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:48
Handmatig is geen probleem, en met Dcut kan dat zelfs vanaf de bank. Maar iets handmatig kan dat volgens mij ook automagisch kan, is natuurlijk onzin :)

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Verwijderd

Comskip met nog iets.. Zoek even op google

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-02 21:17

Caveman

whahoehaha

Imperium schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 01:32:
[...]
lees eerst voor je replied man dat bedoeld ie toch niet..
Rustig.... Ik had echt wel gelezen wat ie vroeg hoor. Als je een beginnetje heb om te zoeken help dat vaak wel, er zijn erg veel tuts over virtualdub van dat soort dingen...
Trouwens jouw reply help hem ook echt wel een eind verder... |:(

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1