Sweex laser muis

Pagina: 1
Acties:

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 06:44
Vanmiddag bij de Handyman een Sweex oplaadbare laser muis gekocht.
geinstaleerd en alles werk goed! even later waren de batterijen leeg kan gebeuren he vlak na de aankoop dus ik zet hem op de lader en hij gaat keurig laden, even later haal ik hem er weer af en wil hem gaan gebruiken maar hij doet het niet meer......ik heb uit de PS2 gehaald en in de USB gestopt en hij werkte weer.

daarna ben ik gaan eten en hem in de oplader gezet en na het eten kom ik boven wil weer gaan muizen en hij doet het weer niet.....ik weer in de PS2 gestop geen zin weer in USB ook niet, opnieuw geinstalerd ook niet. ik ben nu zo ver dat hij wel links en rechter muisknop werken alleen ik krijg hem niet verplaatst....dus de muis beweegt niet over me scherm als ik hem beweeg.

zijn er mensen die een oplossing weten? of het zelfde hebben mee gemaakt? of moet ik gewoon terug gaan?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Een muis opladen houdt in dat je em wel wat langer dan een halfuurtje in de oplader gooit natuurlijk he? :P Anders istie namelijk weer zo leeg. Als je em nou de eerste keer wel meteen goed opgeladen hebt en hij vertoont dit soort gedrag zou ik em gewoon terugbrengen. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• lvnielen
het lampje voor op was uit en dat zei dat hij opgeladen was....

dan vindt ik het nog gek dat ik wel de knoppen kan gebruikern ;)

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
--MeAngry-- schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:19:
Een muis opladen houdt in dat je em wel wat langer dan een halfuurtje in de oplader gooit natuurlijk he? :P Anders istie namelijk weer zo leeg. Als je em nou de eerste keer wel meteen goed opgeladen hebt en hij vertoont dit soort gedrag zou ik em gewoon terugbrengen. :)
Sweex kennende zullen die batterijen die er in zitten wel niet zo sterk (en duur ) zijn... Gooi dat ding gewoon een paar uur op de lader en kijk wat ie doet, anders terugbrengen die zooi. Sweex is alleen goed als je op je centen wilt zitten eigenlijk. Ik kan het weten want ik heb zelf ook een zootje dingen van sweex, die overigens wel gewoon naar behoren werken maar het nét niet zijn..

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Het kan inderdaad zijn dat je ze gewoon niet lang genoeg hebt opgeladen.
Je kunt hem even testen door er twee andere 1,5v AAA batterijen in te doen.
Als de muis dan nog niet naar behoren functioneert is er iets defect en kun je terug naar de winkel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 03-02-2006 20:23 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• lvnielen
ik heb er PG 800 mAh in gestopt die voledig opgeladen maar geeft geen resultaat! hij werkt nog niet.
Pagina: 1