Ongetwijfeld kent iedere firefox gebruiker wel de melding "The page you are trying to view contains POSTDATA that has expired from cache. etc" die verschijnt als je teruggaat naar een pagina met een formulier en dergelijke. Ondanks dat het blijkbaar veel mensen irriteert heb ik geen manier kunnen vinden om automatisch voor OK te kiezen. Bestaat hier een instelling voor?
Ik denk dat het gewoon een veiligheids maatregel is. Die POST data kan namelijk best vertrouwelijke informatie bevatten
En behalve dat kun je zonder die melding perongelijk iets een tweede keer submitten als je op back klikt. En dat gaat op forum's etc een beetje dubbelposts opleveren gok ik.Gotiniens schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:33:
Ik denk dat het gewoon een veiligheids maatregel is. Die POST data kan namelijk best vertrouwelijke informatie bevatten
Maargoed, de vraag was niet waarom die vraag gesteld werd, maar hoe je hem weg krijgt.
En ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee, heb me er nog nooit aan gestoord.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Of een bestelling die je twee keer bevestigt of ... vul zelf maar iets in.XanderH schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:35:
En behalve dat kun je zonder die melding perongelijk iets een tweede keer submitten als je op back klikt. En dat gaat op forum's etc een beetje dubbelposts opleveren gok ik.
Je kunt deze melding volgens mij niet uitschakelen of automatisch laten bevestigen. Ik kan in about:config niets vinden in ieder geval.
Ik ben mij bewust van de risico's, toch zou ik het graag automatisch willen bevestigen.Harm schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:59:
[...]
Of een bestelling die je twee keer bevestigt of ... vul zelf maar iets in.
Maargoed, blijkbaar zal ik ermee moeten leven
Pagina: 1