< dit stukje webruimte is te huur >
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Je kunt het moederbord ook een stukje tegenhouden als je de plug eruit trekt.
Althans, ik neem aan dat je de ATX-stekker bedoelt.
[ Voor 14% gewijzigd door Piggen op 03-02-2006 19:24 ]
Verder eensch met Atlas
public void ik()
Bovenaan in de klem knijpen en nog eens proberen (ja je moet hard in die klem knijpen).
[ Voor 4% gewijzigd door job op 03-02-2006 19:25 ]
ik houd altijd het mobo tegen met mijn hand ruk dan gewoon aan de kabel, zal ongetwijfeld niet risicovrij zijn maar is tot nu toe nog altijd goed gegaan
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Dan zou ik het niet vreemd vinden als je moederbord(en) het ineens begeven... Want dit is nou niet bepaald gezond voor die dingen om te doen natuurlijk. Gewoon met beleid te werk gaan.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:11:
bweh wat nou pinnetje, ik heb dat ding nog nooit aan de kant geduwd
ik houd altijd het mobo tegen met mijn hand ruk dan gewoon aan de kabel, zal ongetwijfeld niet risicovrij zijn maar is tot nu toe nog altijd goed gegaan
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
okz maar hoe heb je het nou gedaan ? was je het pinnetje vergeten ? als je even uitleg geeft hebben anderen in de toekomst ook nog wat aan dit topicaex351 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:09:
Bedankt het is mij gelukt om de stekkers los te krijgen, heeft wel aanzienlijk wat gekost.
De stekker moest je inderdaad indrukken, omdat het omgekeerd zat zag ik dit aanvankelijk niet. Om het te openen het ik een schroever draaier gebruikt waarmee ik het hendeltje naar boven duwde, aan de tegenover gestelde kant van waarop je moest drukken. Het druk mechanisme werkte namelijk niet echt soepel.StuiTeR schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:20:
[...]
okz maar hoe heb je het nou gedaan ? was je het pinnetje vergeten ? als je even uitleg geeft hebben anderen in de toekomst ook nog wat aan dit topic