[nLite + xp2] (Bijna) alles wat ik download corrupt?

Pagina: 1
Acties:

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik ben bezig om mijn nieuwe pc te installeren:

amd 64
A8N-E
2 x Samsung Spinpoint in Raid 0

Voor de array gebruik ik de nForce 4 controller van m'n moederbord. Na wat gezeik met de drivers heb ik ervoor gekozen om ze te slipstreamen met behulp van nLite.
Ik had al een cd met SP1 en daar heb ik SP2 nu bijgezet, samen met m'n sata- en raid-drivers.
Het leek allemaal goed te werken: drivers voor dvd-brander en videokaart, Office en resterende nForce 4 drivers allemaal vanaf cd geinstalleerd.
Nu heb ik echter al 4 dingen gedownload (Partition Magic Demo, nog een partitie programma, Firefox en Flash voor FF) en slechts 1 ding werkt (Firefox). Bij alle andere dingen zegt of Windows, of het installatie programma dat de file corrupt is.
Bijvoorbeeld bij het uitpakken van de PM demo (zip) zegt ie op de helft van het proces "error reading file".
Bij Partition Manager 7.0 zegt ie: "The contents of this file cannot be unpacked. The executable you are attempting to run has been corrupted....".

Het lijkt er dus op dat ik met schrijven (downloaden en installeren vanaf cd) geen problemen heb, maar met lezen wel.

Zou er iets mis zijn met m'n raid opstelling of met Windows?

[ Voor 5% gewijzigd door Boondock_Saint op 03-02-2006 19:18 ]

Blasphemy is a victimless crime

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
waarschijnlijk een typisch gevalletje nforcedriver-ellende; deinstalleer de active armor firewall en overige netwerkhulpprogrammatjes van nvidia en t werkt als t goed is weer als een zonnetje..

• Boondock_Saint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11-2023
IceOnFire schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:19:
waarschijnlijk een typisch gevalletje nforcedriver-ellende; deinstalleer de active armor firewall en overige netwerkhulpprogrammatjes van nvidia en t werkt als t goed is weer als een zonnetje..
Inderdaad als een zonnetje! :)

Blasphemy is a victimless crime