Na het lezen van het onderwerp zal iedereen vast denken dat ik een dikke n00b ben, maar dat is nu juist het geinige: dat is niet waar (serieus
).
Nu ik steeds meer verlievd
begin te worden op de wondere wereld met templates, heb ik ook eindelijk maar eens Boost gedownload en ge'jam'med om er eens mee te experimenteren. Hierna heb ik alle instructies opgevolgd uit de copie van de website die wordt meegeleverd, keurig de macro's aangepast zoals aangegeven en zijn na de installatie in een nieuwe directory de include en lib dirs toegevoegd aan de lijst in MSVC2005.
Daarna probeerde ik een simpel testprogrammaatje te bouwen om Boost.Signal uit te proberen, maar dit lukt niet omdat de boost namespace niet kan worden gevonden.
(en ja, boost/signal.hpp en boost/bind.hpp zijn natuurlijk ge#include)
Ben ik nou te dom of heb ik ergens overheen gelezen en zijn er nog meer dingen die ik moet doen voordat ik boost kan gebruiken?
Nu ik steeds meer verlievd
Daarna probeerde ik een simpel testprogrammaatje te bouwen om Boost.Signal uit te proberen, maar dit lukt niet omdat de boost namespace niet kan worden gevonden.
(en ja, boost/signal.hpp en boost/bind.hpp zijn natuurlijk ge#include)
Ben ik nou te dom of heb ik ergens overheen gelezen en zijn er nog meer dingen die ik moet doen voordat ik boost kan gebruiken?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 18:39 ]