Net was mijn topic gesloten hopen dat ik nu wat betere uitleg geef wat ik wil,
ik ben bezig met een clansite, maar nu wil ik bij de link "memberlist" voorbeeld op www.walkerr.nl
die tabel die er nu staat kan ik invullen handmatig, maar nu wil ik dat ik niet steeds een nieuwe tabel eronder moet zetten zelf in html, dus dat ik gewoon de tekstvelden in kan vullen en dat dan de tabel er automatisch onder komt te staan, in een soort van admin panel, ik heb ook al mijn mysql tabel gemaakt,
deze:
CREATE TABLE WALKERR_MEMBERS (
gid int(9) auto_increment NOT NULL,
naam VARCHAR(50) NOT NULL,
rang VARCHAR(25) NOT NULL,
xfire VARCHAR(50) NOT NULL,
favomap VARCHAR(75) NOT NULL,
favoweapon TEXT NOT NULL,
msn VARCHAR(75) NOT NULL,
country VARCHAR(75) NOT NULL,
PRIMARY KEY(gid))
TYPE=MyISAM;
maar ik weet nu dus niet hoe ik dat voor elkaar krijg dat ik gewoon in een admin panel in kan vullen naam,rang,xfire, etc etc en dat hij dan zelf automatisch de tabel eronder zet , na die er al staat
hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeerd anders hoor ik het wel
ik ben bezig met een clansite, maar nu wil ik bij de link "memberlist" voorbeeld op www.walkerr.nl
die tabel die er nu staat kan ik invullen handmatig, maar nu wil ik dat ik niet steeds een nieuwe tabel eronder moet zetten zelf in html, dus dat ik gewoon de tekstvelden in kan vullen en dat dan de tabel er automatisch onder komt te staan, in een soort van admin panel, ik heb ook al mijn mysql tabel gemaakt,
deze:
CREATE TABLE WALKERR_MEMBERS (
gid int(9) auto_increment NOT NULL,
naam VARCHAR(50) NOT NULL,
rang VARCHAR(25) NOT NULL,
xfire VARCHAR(50) NOT NULL,
favomap VARCHAR(75) NOT NULL,
favoweapon TEXT NOT NULL,
msn VARCHAR(75) NOT NULL,
country VARCHAR(75) NOT NULL,
PRIMARY KEY(gid))
TYPE=MyISAM;
maar ik weet nu dus niet hoe ik dat voor elkaar krijg dat ik gewoon in een admin panel in kan vullen naam,rang,xfire, etc etc en dat hij dan zelf automatisch de tabel eronder zet , na die er al staat
hoop dat ik jullie zo voldoende heb geinformeerd anders hoor ik het wel