TFT/LCD: Zijn er TFT/DVD combi's?

Pagina: 1
Acties:
  • 655 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 20:11

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Voor onze slaapkamer zijn wij aan het kijken naar een nieuwe TFT televisie, niet te groot dus zo'n 51cm is voldoende. En aangezien die dan aan de muur bevestigd zal gaan worden, zou het wel heel handig zijn als er een DVD speler in de tv geintegreerd zit. Anders moet een losse dvd-speler ook weer op de een of andere manier aan de muur bevestigd worden.

Maarrrr.. zijn er nu wel van dit soort TFT/DVD combi apparaten? Ik ben er tot nu tot twee tegengekomen bij Pixmania, de H&B TFT-20LBX2 en de H&B TWT-26WSX2, maar ik zou graag ook weten of er nog meer merken zijn dit dit leveren.

Verwijderd

Simpele search met google-> http://www.pricegrabber.com/search_attrib.php/page_id=84/

Daar staan een hele hoop lcd tv's met een geintegreerde DVD speler. Let wel op dat het een engelse site is, maar dan heb je in ieder geval de modellen, die je weer in NL winkels kan opzoeken.

Succes

• Outerspace
  • Laatst online: 10:17

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Er is er ook eentje via de Tweakers.net Pricewatch te verkrijgen.
Namelijk de LG KZ-17LZ21 (17", incl. DVD-speler)
Hij kost € 773,- excl. verzending. :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• garage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Heee, hier was ik zelf ook naar op zoek, precies dezelfde toepassing, slaapkamer gebruik.

Koop een taart en ga het vieren!

• hars73
  • Laatst online: 10-02 20:11

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Topicstarter
Die engelse site heeft veel Toshiba modellen..zien er goed uit maar helaas... op de Europese site van Toshiba zijn die modellen niet te vinden :'(

En die LG is maar 17"dat vind ik nou net weer te klein. En ik heb er inmiddels nog eentje gevonden van LG (26LZ5RV DVD Combo) maar die is weer 26" en ergens rond de 1000 euro. Dat is nou ook weer niet de bedoeling.