Toon posts:

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op mijn werk zouden we graag iets van form hebben waarin er iets niet meer werkt bv. gebruikers kunnen niet meer printen/ internetten.
dat we door een paar vinkjes en een dropdown box in te vullen . een automatisch mailtje te laten genereren zo dat we niet iedere keer als er iets aan de hand is dat volledig te typen.

hebben jullie iddeën of suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken ik heb al lopen zoeken naar asp/ php scriptjes maar heb niks kunnen vinden.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet Maarten

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Jij moet kijken naar een soort van CMDB :) En anders kan je gewoon een Accesformuliertje maken ;)

Wauw, een sig!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Maak/zoek een simpel ticket systeem, host deze op een lokale server.

- Jij zorgt dat je admin rechten hebt om de status te veranderen.
- De gebruikers mogen dan een ticket aanmaken (optie), en jij behandeld dan de openstaande tickets.

Dit is echt niet zo moeilijk ;)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hoi Maarten_damen,

Welkom op GoT, maar ik wil je wel dringend vragen even de Algemene gedragsregels (Netiquette) te lezen en de Het algemeen beleid waarmee je je akkoord hebt verklaard tijdens de registratie. Ik moest echt drie keer je post lezen voor ik ik begon te begrijpen waar jet het over hebt, en de titel is ook niet zo, uhm, informatief. Maar ik begrijp dat je een applicatie wilt hebben om standaard mailtjes mee te versturen die verder geen mogelijkheden biedt?

tsja, dat is zo te maken, maar het hangt er wel vanaf welke talen je beheerst, en als het gaat om het verder dichttimmeren van je systeem kun je beter in WOS/NOS/SA terecht.

Omdat je startpost meer vragen oproept dan dat er informatie gegeven wordt gaat deze dicht.

edit:
Oh nee, je zoekt een ticketsysteem voor een helpdesk? Die zijn er van freeware tot zwaar prijzig en daar is zeker in SA wel e.e.a. over te vinden

[ Voor 10% gewijzigd door Lustucru op 03-02-2006 17:04 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.