Toon posts:

Probleem met webformulier

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal!!

Ik heb voor een opdracht op school een site gemaakt met daarop een enquete formulier. De uitkomst van dit formulier wordt dan met outlook verzonden. Maar aangezien de meeste enquete makers geen outlook hebben geconfigureerd zou ik graag willen dat dit met behulp van een webmail functie zou kunnen worden verstuurd, hotmail bijvoorbeeld. Dus dat dan ook die waardes van het formulier in de mail komen te staan. Of als er iemand en betere manier weet lees ik het graag!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-04 20:20
Als ik het goed begrijp verstuur je je resultaten naar mensen toe? Dan maakt het toch niet uit wat voor mailprogramma ze hebben?

Zou je anders wat meer informatie willen geven.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-04 19:31
Maak gebruik van PHP of ASP of iets in die richting. Er zijn veel voorbeeldscripts te vinden via de welbekende zoekmachines :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je vraag is al heel erg vaak voorbij gekomen in het subforum waar hij eigenlijk hoort: *klik*. Volgende keer dus eerst even de FAQ doornemen van het subforum waar je je vraag wil stellen (en dan had je gezien dat je in Webdesign & Graphics had moeten zijn), en daarna de search gebruiken om te kijken of je vraag niet al vaker voorbij je is gekomen. Je komt er in elk geval niet zonder een serverside script dat het versturen van de mail voor je afhandelt. Als dat geen optie is, dan zit je vast aan mailto.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.