Geniet, maar surf met mate!
Bash your PC ?
Of 1 van de vele andere mogelijkheden op http://www.google.nl/sear...l=nl&q=bash+your+pc&meta= ?
Of 1 van de vele andere mogelijkheden op http://www.google.nl/sear...l=nl&q=bash+your+pc&meta= ?
argh ... dat was volgens mij iets met 'tools' als je die bedoelt waar je ook een vis kon laten stuiteren op een veer
Volgens mij ben je dit over het hoofd gekeken 
Help, ik zoek de titel van een oud spel
@hieronder jaaa:
Help, ik zoek de titel van een oud spel
@hieronder jaaa:
[ Voor 71% gewijzigd door Outerspace op 03-02-2006 15:56 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die programmaatjes waarmee je je desktop stuk kon schieten vond ik niks aan.
Ik heb ooit een gehad waarmee je met je vuisten keihard op een monitor, toetsenbord, muis en computerkast kon meppen totdat ze van ellende helemaal uit elkaar vielen.
Dat werkte veel beter tegen frustraties dan wat met een zielig speelgoedpistooltje op je bureaublad te schieten
Ik heb ooit een gehad waarmee je met je vuisten keihard op een monitor, toetsenbord, muis en computerkast kon meppen totdat ze van ellende helemaal uit elkaar vielen.
Dat werkte veel beter tegen frustraties dan wat met een zielig speelgoedpistooltje op je bureaublad te schieten
Hmm die heeft volgens mij eens op flabber gestaan. ff kijken..vosss schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:01:
Die programmaatjes waarmee je je desktop stuk kon schieten vond ik niks aan.
//Edit
Ahh.. dat was diegene die Meester_J al postte
[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 03-02-2006 16:45 ]
Volgende keer toch maar posten in [rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 2[/rml]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()