Gisteren 2 A6JA's gehaald (een voor een vriend) en heb de toetsenborden moeten vervangen.
Onze hoop was dat er een soort handleidinkje bij het AZERTY toetsenbord zat, maar dat was blijkbaar te veel moeite. Ook in de gewone handleiding was er niets terug te vinden hierover.
Dan maar zelf aan de slag. Na de eerste helemaal open gemaakt te hebben kwamen tot de conclusie dat we maar 2 schroefjes moesten losmaken en dan het toetsenbord eruit klikken.

Dus na een half uurtje bezig te zijn geweest met de eerste, en hem helemaal terug dicht te schroeven, was de 2de gefixt op 5 minuutjes.
HANDLEIDING:
1. Neem het appart gekochte/bijgeleverde toetsenbord. Als je héél héél goed kijkt zie je aan de onderkant van dat toestenbord 2 gaatjes waar een schroefje in past. Als je een beetje inzicht hebt kun je zien welke schroefjes je aan de onderkant moet los maken.
2. Klik het toetsenbord los door het een beetje naar onder te drukken en met een platte schroevendraaier de drie klipjes boven aan los te klikken (links, midden en rechts).
3. Neem het andere toetsenbord en leg eerst de onderkant correct. Daarna kun je de bovenkant vastklikken door lichtjes op de 3 plaatsen (links, midden en rechts) te drukken.
4. Als laatste maak je de 2 schroefjes aan de onderkant van je laptop terug vast.
Kort samengevat, het is helemaal niet moeilijk, je met alleen weten hoe.
Nu weet ik tenminste wel hoe mijn laptop er vanbinnen uit ziet

. (Nee ik heb geen garantie zegeltjes verbroken, dus de garantie blijft geldig).