Toon posts:

raar speaker probleem met hercules xps 2.101

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb gisteren speakers gekocht. De hercules xps 2.101, maar daar heb ik nu al een probleem mee. Mijn rechterspeaker doet het namelijk niet meer. Als ik hem in het rechterkanaal op de subwoofer stop doet hij niets meer en als ik hem in het linkerkanaal stop doet hij het wel maar een stuk zachter dan dat hij het hoort te doen. Ik heb al verschillende dingen gedaan om hem weer werkend te krijgen maar niets werkt.

Ik heb ook de linkerspeaker in de rechter output gestopt en dan doet hij het gewoon goed. Dus aan de output ligt het volgens mij niet. Maar wat is dan het probleem? Kunnen jullie me bij dit probleem helpen.

MVG
AgeJ

Verwijderd

Topicstarter
Ben net nog ff doorgegaan met testen en ik heb hem op een andere speaker set aangesloten daar deed hij het ook gewoon alleen dan weer een stuk zachter. Ook heb ik hem in het linkerkanaal van de hercules speakers gedaan en toen het volume opgevoerd hij bleef het dan gewoon goed doen. Ik laat hem nu gewoon aanstaan met connector in het linkerinput en dan straks nog maar eens kijken of hij het in de ander al doet.