Mijn linksys WRT54G is aangesloten op mn Speedtouch 510i (Ik heb ADSL Basic van Wanadoo). Ik heb de 510i met behulp van het configuratietooltje van www.speedtouch.nl (deze) ingestelt op PPTP. Ik heb mn linksys WRT54G ingestelt om te verbinden met de volgende gegevens:
Mode: PPTP
Internet IP Address: 10.0.0.1
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 10.0.0.138
User Name: ***********************************
Password: ********************************
*Keep Alive: Redial Period 30 sec
Hij verbind dan gewoon helemaal perfect. Alleen als ik gewoon bezig ben op internet verbreekt hij de verbinding volgens mij helemaal random. Als ik gewoon op internet surf, een online game speel of iets download het maakt niet echt uit. Dan moet ik naar de interface van mn modem gaan om hem weer te verbinden (30 seconden wachten lijkt geen effect te hebben
)
LAN werkt gewoon goed en als ik verbinding heb lijkt alles ook gewoon goed te werken,
de gegevens op het status scherm veranderen dan in mn outside ip en alle correcte wanadoo DNS servers etc. Iemand enig idee waarom hij disconnect? Nog mooier zou natuurlijk een oplossing zijn. Alvast bedankt voor het lezen.
Mode: PPTP
Internet IP Address: 10.0.0.1
Subnet Mask: 255.255.255.0
Gateway: 10.0.0.138
User Name: ***********************************
Password: ********************************
*Keep Alive: Redial Period 30 sec
Hij verbind dan gewoon helemaal perfect. Alleen als ik gewoon bezig ben op internet verbreekt hij de verbinding volgens mij helemaal random. Als ik gewoon op internet surf, een online game speel of iets download het maakt niet echt uit. Dan moet ik naar de interface van mn modem gaan om hem weer te verbinden (30 seconden wachten lijkt geen effect te hebben
LAN werkt gewoon goed en als ik verbinding heb lijkt alles ook gewoon goed te werken,
de gegevens op het status scherm veranderen dan in mn outside ip en alle correcte wanadoo DNS servers etc. Iemand enig idee waarom hij disconnect? Nog mooier zou natuurlijk een oplossing zijn. Alvast bedankt voor het lezen.