Toon posts:

adult server

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Misshien geen alledaagse vraag, maar toch wil ik het weten

Voor een nieuw project met film en webcam heb ik de volgende vragen:
(adult entertainment, sex dus )
- wie heeft ervaring met een goedkope betrouwbare en snelle hoster?
- wie heeft ervaring met webcams? dus is daar een speciefieke server voor nodig?
- wat is de beste inlog/beveiligingssysteem?

De bedoeling is dat ik niet iemand zoek, maar wie antwoordt heeft op bovenstaande vragen..

Alvast bedankt!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

beveiliging maak je zelf... met een scripttaal zoals PHP kom je iig al een heel eind.
webcams live streamen is apparte software voor nodig afaik... dat kan je niet zomaar bij een webhoster installeren, tenzij je gaat colocaten en je eigen server in het rek bij je hoster hangt.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
was Neisseria of Treponema geen toepasselijkere naam voor je geweest?

beetje vage vragen, je zult het vermoed ik toe moeten lichten. Je wilt video streamen, je zoekt een hoster en je hebt vragen over inloggen en beveiligen. Die drie deelvragen in een vraag gaat niet onder een subforum vallen.

Wat heb je zelf al uitgezocht? Vziw kun je over alle drie bergen info op GoT en de rest van het internet vinden. Heb je specifieke problemen?

[ Voor 16% gewijzigd door begintmeta op 03-02-2006 13:49 ]

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lol en daar registreert hij dan een nieuwe account voor :7

Nee serieus, misschien eens bij je provider horen of je een grote upload bandbreedte gedaan kan krijgen en zelf de server opzetten. Dan ben je natuurlijk helemaal vrij.

Het is dan maar de vraag of je dit kan betalen met de inkomsten die uit je project komen.

Life is simple, make choices, don't look back...

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 17:04

TheBorg

Resistance is futile.

isprime.com
jupiterhosting.com
servermatrix.com
webair.com

software zal je moeten kopen of zelf schrijven.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
@little bear
webcams doen het de laatste tijd erg goed in nederland, sites schieten uit de grond
dus als TS nog iets goeds kan bedenken, dan moet dit best lukken

PSN: djmurcielago

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Er zijn als ik mij niet vergis speciale hosting bedrijven die specifiek op adult entertainment gericht zijn. Zij hebben vaak ook connecties met de grote betaalbedrijven. Betalingen kun je dus uitbesteden (inlog/toegang tot je pay gedeelte en het daadwerkelijk verwerken van betalingen). Beveiliging zal inderdaad veel afhangen van je programmeer kunsten en voor een deel van je provider (DoS / DDoS preventie).

Als je met google zoekt dan kun je volgens mij wel meer info vinden. Volgens mij is er op GoT ook al eerder een soortgelijk topic geweest.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Mja, wij zijn geen helpdesk waar je zomaar vragen kan stellen zonder ook maar enigszins erover nagedacht te hebben.

Overigens is er een heel groot ander forum voor jouw branche. Zoek die maar eens op via Google.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.