[Outlook] Custom formulier leeg bij antwoorden

Pagina: 1
Acties:
  • 727 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Ik heb voor ons werk een (aanzienlijk ;)) formulier gebouwd, dat na wat klooien met instellingen goed werkt. Echter: wanneer ik het naar iemand toe stuur en die persoon beantwoordt het mailtje met een ingevuld formulier, dan komt dat mailtje leeg bij mij aan. Geen formulier, zelfs geen oningevuld formulier, alleen de autohandtekening van die persoon er in. Wanneer ik het formulier naar me laat forwarden gaat het wel goed, maar bij antwoorden, helaasch.

Na een hoop zoekwerk op Google en hier op GoT ben ik geen piep wijzer geworden... Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat iemand gewoon kan antwoorden met een intact (ingevuld) formulier?

Edit: betreft Outlook 2000 en Exchange 2003 trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door Bra-Jo op 03-02-2006 12:32 ]

Nomen nescio

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 20:37
Outlook versies uitwisselen is niet helemaal handig!! je hebt waarschijnlijk een paar VB scripts er in zitten???

zou Outlook 2003 gaan gebruiken bij een 2003 server en een 2000 bij een 2000 server! ... heb zelfde probleem gehad bij word documenten.... Ik werkte op 2003 en had een template gemaakt voor een medewerker maar die was nog niet gemigreerd naar 2003 en werkte op 2002 ... kortom script werkte niet lekkert en word hing erg vaak.. conclusie PC gelijk gemigreerd met voorrang

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Mja, ben het helemaal met je eens en als ik 't voor 't zeggen had, zou ik dat ook wel doorvoeren, maar helaas is dat niet zo... ;)

Nomen nescio

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Schopje!
Niemand enig idee?

Nomen nescio

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 07:20

Tys

Heb je al geprobeerd om met Outlook 2003 te versturen?
Als dat wel werkt dan heb je het probleem meteen te pakken.
Proberen kan geen kwaad.

Edit: Als het daar aan ligt, weet je teminste waar je moet zoeken, nu moet je zomaar een oplossing uit de lucht trekken.

[ Voor 31% gewijzigd door Tys op 06-02-2006 10:29 ]

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Is een goeie. Ik zou even moeten zoeken of O2003 hier ergens geïnstalleerd is. Thnx!

Nomen nescio

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Topicstarter
Nou, alternatieve oplossing zelf gevonden! * Bra-Jo klopt op borst. ;) Speciaal voor mensen die hier in de toekomst mee worstelen:

Blijkbaar is het "by design" dat je bij het antwoorden een leeg mailbericht voor je kiezen krijgt. Dit heb ik nu aangepast door bij het ontwerp van het formulier in het tabblad "Acties" de standaard actie voor Beantwoorden aanpassen. Als je daar onder "Formulier maken van dit type" de term "Bericht" aanpast naar het formulier waar in je aan het ontwerpen bent (dus eigenlijk een verwijzing naar zichzelf laat maken), krijg je bij antwoorden het formulier te zien. Klinkt misschien een beetje warrig, maar 't wijst zich vanzelf wanneer je 't probeert.

Nomen nescio

Pagina: 1